قیمت و خرید دیزل ژنراتور C550D5 کامینزپاور + مشخصات فنی پارسیان دیزل

در مواردی که نیازهای بزرگتری برای برق وجود دارد ، می توان چندین واحد کوچکتر را با استفاده از فرایندی که به عنوان سنکرون کردن شناخته می شود ، به طور موازی به یکدیگر متصل کرد. هر موتوری به روغن‌کاری نیاز دارد که با یک پمپ روغن و مخزن متصل به موتور انجام می‌شود. در صورتی که موتور دیزل بتواند سرعت ۱۵۰۰ دور در دقیقه را حفظ کند، فرکانس برق خروجی ۵۰ هرتز خواهد بود. بیشتر ژنراتورها را برای هر دو کاربرد می‌توان استفاده کرد؛ اما رتبه کیفی آن‌ها برای هر کاربرد متفاوت است.

دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور

بیش از90 درصد دیزل ژنراتورها از سیستم آب خنک برای کاهش دمای ایجاد شده استفاده می کنند و آب در میان سیلندر جریان پیدا می کند و بعد جذب گرمایی ایجاد شده از موتور خارج می شود. در موتور دیزلی دریچه ای تعبیه شده که سوخت را کنترل کرده و سرعت موتور دیزلی را تحت کنترل در می آورد. شرکت پایور دیزل آسیا با داشتن نمایندگان فروش در نقاط مختلف ایران آماده مشاوره و خدمت رسانی به مشتریان می باشد. گران قیمت ترین دیزل های مطرح جهان و موجود در بازار ایران را می توان پرکینز انگلستان ، کامینز انگلستان (آمریکا) و ولوو سوئد دانست.

صرفه‌جویی در سوخت

ایده اصلی این طراحی این بود که بدون استفاده از جرقه براساس فشار تراکم مخلوط سوخت و هوا داخل موتور دچار احتراق شود. رودولف دیزل معتقد بود این سیستم می تواند 75 دیزل ژنراتور صنعتی درصد از انرژی گرمایی را به انرژی مفید تبدیل کند. موتورهای تولید شده اولیه فقط 25 درصد بازده مفید داشتند، اما همین میزان بازده 2 برابر بهتر از دیگر موتورها بود.

شناخته شده است که نیاز مولدهای دیزل نسبت به سایر ژنراتورهای موجود در بازار به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد. دلیل این امر این است که موتور ژنراتور به قطعات کمتری برای راه اندازی نیاز دارد، بنابراین دیگر نگران تعویض شمع ها یا بازسازی کاربراتورها نخواهید بود. در این مقاله از سری مقالات بینش ابتکار خاورمیانه به بررسی مزایا و معایب دیزل ژنراتور ها می پردازیم. به دلیل مزایای بیشمار، بسیاری از شرکت ها استفاده از این نوع ژنراتورها را انتخاب می کنند.

دیزل ژنراتور کامینز انگلیس NT855 توان 300 کاوا

دیزل ژنراتور می‌تواند از مسائلی سوء مانند رسوبات داخلی (غالباً به رسوب در سوراخ‌ها و ستون باز می‌شود) و تجمع کربن آسیب ببیند.

همچنین با انجام این تست، دوده‌های داخل ژنراتور که در مدت زمان طولانی بلااستفاده مانده بود، خارج‌سازی می‌شوند.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما