ماشین اپل به واقعیت نزدیک می شود!

[ad_1]

فرارو-اگرچه Apple Car هنوز معرفی نشده است، اما شایعات زیادی در مورد آن وجود دارد. این محصول ممکن است در چند سال آینده در دسترس باشد، اما ممکن است هرگز در دسترس نباشد.

به گزارش فرارو، به نظر می رسد تراشه خلبان خودکار اپل یک قدم به واقعیت نزدیک تر است. زیرا ظاهرا اپل آن را به یک شرکت کره ای سفارش داده است. این سفارش برای تراشه نهایی نیست، زیرا تراشه نهایی قطعا توسط شریک اپل TSMC ساخته خواهد شد که وظیفه ساخت تراشه های سری A و M اپل را بر عهده دارد.

ماشین

به نظر می رسد سفارش اپل از شرکت نیمه هادی و آزمایش کره جنوبی مربوط به ماژول هایی باشد که قرار است در تراشه گنجانده شود. طبق گزارش ها، این شرکت در حال کار بر روی یک تراشه خلبان خودکار است. تراشه ای که به عنوان خلبان خودکار عمل می کند، مانند تراشه هایی که تسلا استفاده می کند. این تراشه ها از محاسبات هوش مصنوعی پیروی می کنند. آنها معمولاً یک پردازنده عصبی، CPU، پردازنده گرافیکی، حافظه و حتی یک رابط دوربین را در میان ویژگی های دیگر یکپارچه می کنند.

منابع Elec ادعا می کنند که تسلا از حافظه سامسونگ استفاده کرده و کار مونتاژ را به یک شرکت کره جنوبی به نام JCET STATSChipPAC Korea در طول توسعه ماژول تراشه خلبان خودکار خود واگذار کرده است. همچنین گزارش شده است که اپل برای پروژه Apple Car خود مسیری مشابه تسلا را دنبال کرده است. همچنین با وجود اینکه اخیرا اخباری مبنی بر قرارداد این دو شرکت منتشر شد، اما این کار نزدیک به یک سال است که ادامه دارد و انتظار می رود سال آینده قرارداد این شرکت کره ای با اپل منعقد شود.

این مشابه کاری است که اپل برای توسعه تراشه M1 انجام داد. ماژول های مجزا ابتدا به عنوان تراشه های جداگانه ساخته می شوند و سپس تست شده و در یک تراشه ادغام می شوند.

ماشین

با این حال، برنامه دقیق اپل برای Apple Car هنوز مشخص نیست. ما هنوز نمی دانیم که آیا این خودروها مستقیماً به مشتریان فروخته می شوند، آیا به شرکت های اجاره خودرو اجاره داده می شوند یا این فناوری در خودروهای دیگر نیز اجرا می شود.

شایعات زیادی در مورد Apple Car وجود دارد. از جمله گردش مالی مکرر برای خود پروژه، و همچنین چندین گزارش در مورد همکاری اپل در پروژه. یکی از آخرین پیشرفت های این پروژه مربوط به تامین کننده Apple Luxshare است. طبق گزارش ها، شرکتی که مسئولیت ساخت AirPods را بر عهده دارد، با سازنده خودروهای الکتریکی چینی Chert Group همکاری می کند.

هر دو شرکت قصد توسعه و تولید خودروهای الکتریکی را دارند. سرمایه گذاری باید ظرف سه ماه آینده آغاز شود. این پروژه به سرمایه گذاری حدود 1.7 میلیارد یوان (حدود 267 میلیون دلار) نیاز دارد و اپل برای تکمیل پروژه باید یک کارخانه جدید بسازد.

به گزارش فرارو، شایعه دیگری که ماه گذشته منتشر شد مبنی بر ملاقات اپل با خودروسازان کره ای برای مشارکت در پروژه Apple Car است. بر اساس این گزارش، قرار است اپل تا پایان سال شریک اصلی خود را برای خودروی خود انتخاب و معرفی کند.

منبع: phonearena

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما