معرفی نسخه دوم گوشی هوشمند نوکیا C2

[ad_1]

فرارو- وب سایت HMD Global که همواره آخرین اخبار گوشی های نوکیا را منتشر می کند، نسخه دوم گوشی هوشمند نوکیا C2 را رسما معرفی کرد.
به گزارش فرارو، HMD Global، مالک فعلی برند نوکیا، گوشی هوشمند دیگری از سری C را در اروپا به نام Nokia C2 2nd Edition به همراه گوشی های هوشمند نوکیا C21 و Nokia C21 Plus عرضه خواهد کرد.
همانطور که از نام آن مشخص است، این مدل در واقع جانشین Nokia C2 خواهد شد که در سال 2020 معرفی شد. Nokia C2 2nd Edition در دو رنگ آبی سرمه ای و خاکستری گرم موجود است. این شرکت هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن را فاش نکرده است.
نوکیا C2 2nd Edition دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح 480 در 960 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 است. این شرکت مشخص نمی کند که از چه پردازنده ای در این دستگاه استفاده شود، اما عنوان شده که این گوشی هوشمند از پردازنده چهار هسته ای Unisoc با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده می کند.
این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه اول به 1 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دوم به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هر دو دارای اسلات کارت microSD هستند که به کاربران امکان افزایش حافظه را می دهد.

معرفی نسخه دوم گوشی هوشمند نوکیا C2
دوربین این گوشی هوشمند دارای سنسور 8 مگاپیکسلی در پشت و سنسور 5 مگاپیکسلی در جلو شناخته شده است. این گوشی از Face Unlock و همچنین حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر پشتیبانی می کند.
این دستگاه اندروید 11 را اجرا می کند و این شرکت قول داده است که به روز رسانی های امنیتی را ظرف دو سال منتشر کند. لازم به ذکر است که سیستم عامل اندروید گو (اندروید گو) یا نسخه اندروید گو نسخه جدید اندروید است که در سال 2017 معرفی شد. Android Go برای کار بر روی گوشی های هوشمند ارزان قیمت طراحی شده است. این سیستم عامل برای مناطقی با درآمد و توسعه کم مناسب است، جایی که دستگاه های با CPU ضعیف و RAM پایین رایج هستند. Android Go فضای کمتری را نسبت به نسخه معمولی اندروید اشغال می کند و به گوشی های هوشمندی که فضای کمتری دارند، این فرصت را می دهد که برنامه های بیشتری داشته باشند.
در نهایت باید اضافه کرد که منبع تغذیه این دستگاه یک باتری با ظرفیت 2400 میلی آمپر ساعت را تامین می کند. این باتری تنها 5 وات را پشتیبانی می کند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما