معرفی نسل پنجم آیپد ایر اپل

[ad_1]

فرارو-در رویداد Apple Peak Performance دیروز (8 مارس)، اپل سرانجام از نسل پنجم جدید iPad Air خود، یکی از تبلت های میان رده این شرکت، رونمایی کرد. سری تبلت های اپل ایر در واقع جای خود را به خط Pro در بالا دادند.

به گزارش فرارو، طراحی این محصول تفاوت چندانی با نسل قبل آیپد ایر ندارد. قاب تقریباً مشابه نسل قبلی است و برخی از ویژگی‌های کلیدی مانند بلندگوهای استریو دوگانه و درگاه iPad Type-C در iPad بدون تغییر باقی می‌مانند.

آیپد ایر

تفاوت اصلی آیپد ایر 5 با نسل قبلی خود، معرفی یک SoC جدید است که به تبلت اپل اجازه می دهد از نظر عملکرد جهشی به جلو داشته باشد. اپل پیش از این شایعاتی مبنی بر استفاده از این تراشه در نسل پنجم آیپد اپل شنیده بود و به نظر می رسد اپل تصمیم گرفته آیپد ایر جدید را به یکی از کارآمدترین تراشه های موبایل خود یا همان تراشه M1 مجهز کند. با استفاده از تراشه M1 و پشتیبانی 5G، iPad Air به همان سطح عملکرد iPad Pro 2021 می رسد و قدرت و دوام بی سابقه ای را برای تبلت در این رنج قیمت تضمین می کند.

آیپد ایر

تراشه M1 با تراشه هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی پیشرفته نسبت به نسل قبلی قدرتمندتر خواهد بود. iPad Air همچنین از نظر اتصال پیشرفت قابل توجهی داشته است، اکنون سری Air می تواند روی یک مودم 5G نیز حساب کند. قبلاً این ویژگی را در نسل قبلی آیپد پرو دیده بودیم. اپل همچنین در آی پد جدید خود از یک دوربین جلوی فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی جدید با قابلیت های مرکزی استفاده کرده است. ویژگی صحنه مرکزی به دوربین این امکان را می دهد که در حین برقراری تماس ویدیویی و حرکت، به طور خودکار شخص را در مرکز تصویر نگه دارد. دوربین 12 مگاپیکسلی تا 4K عکس ها و فیلم ها را تضمین می کند.

آیپد ایر

به گفته اپل، درگاه USB Type-C در آیپد جدید به‌روزرسانی شده است تا سرعت انتقال فایل را دو برابر کند. همچنین از لوازم جانبی مانند Magic Keyboard و Apple Pencil 2 پشتیبانی می کند. iPad Air 5 دارای 64 و 256 گیگابایت حافظه است و در دو نسخه Wi-Fi و 5G موجود است. قیمت ها از 599 دلار شروع می شود. iPad Air جدید در پنج رنگ موجود است: خاکستری فضایی، کهکشانی، صورتی، بنفش و آبی. پیش خرید این محصول از 11 مارس آغاز می شود و از 18 مارس در دسترس خواهد بود.

منبع: gizchina

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما