نحوه ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp در صفحه اصلی – Zomit

[ad_1]

معمولاً در بین همه چت های ما، مهم ترین چت ها یا مخاطبانی هستند که بیشترین ارتباط را با آنها داریم. فرض کنید برای بیش از یک مخاطب در واتس اپ در روز می نویسید تا برای مخاطب دیگر. در این مورد، توصیه می شود یک میانبر برای همان مخاطب در صفحه اصلی ایجاد کنید تا مستقیماً آن را در صفحه چت با شخص لمس کنید. در این مقاله نحوه ایجاد میانبر از مخاطبین واتس اپ در صفحه اصلی اندروید و آیفون را به شما آموزش می دهیم.

میانبرهایی برای مخاطبان WhatsApp خود در اندروید ایجاد کنید

دو راه برای ایجاد میانبر برای مخاطبان واتس اپ خود در اندروید وجود دارد: یکی از طریق واتس اپ و دیگری از طریق ویجت واتس اپ.

ایجاد میانبر برای مخاطبین WhatsApp از طریق برنامه

1. وارد واتساپ شوید. برای انتخاب چت ضربه بزنید و مکث کنید.

2. روی نماد نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

3. از منوی ظاهر شده روی گزینه ها یک میانبر چت اضافه کنید لمس كردن.

سپس پیامی در صفحه اصلی ظاهر می شود که از شما می خواهد مخاطبی را اضافه کنید. اضافه کردن نماد موجود در پیام را انتخاب کنید یا ضربه بزنید و مکث کنید، سپس آن را به صفحه مورد نظر بکشید.

ایجاد میانبر برای مخاطبین WhatsApp از طریق برنامه 1

یا به جای مرحله بالا، می توانید پس از ورود به واتس اپ وارد چت مخاطبین شوید. روی نماد نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. سپس گزینه بیشتر انتخاب و سپس یک گزینه میانبر اضافه کنید لمس كردن.

پس از آن، پیامی ظاهر می شود که از شما می خواهد یک مخاطب را به صفحه اصلی اضافه کنید. اضافه کردن نماد موجود در پیام را انتخاب کنید یا ضربه بزنید و مکث کنید، سپس آن را به نقطه دلخواه روی صفحه بکشید.

ایجاد میانبر برای مخاطبین WhatsApp از طریق برنامه 2

فقط یک میانبر تماس WhatsApp در صفحه اصلی ایجاد می کند. سپس برای دسترسی به صفحه چت این مخاطب کافیست روی میانبر WhatsApp در صفحه اصلی ضربه بزنید. برای افزودن مخاطب بیشتر مراحل بالا را تکرار کنید.

از طریق منوی ویجت میانبرهایی برای مخاطبین WhatsApp ایجاد کنید

برای دسترسی به منوی ویجت، روی یک نقطه در صفحه اصلی گوشی خود ضربه بزنید و مکث کنید. از جمله گزینه هایی که ظاهر می شوند آیکون ها هستند ابزارک ها لمس كردن. در منوی ابزارک ها، ویجت WhatsApp را پیدا کنید یا فقط آن را در نوار جستجو در بالای صفحه پیدا کنید. هنگامی که ویجت پیدا شد، روی آن ضربه بزنید تا تمام ویجت های مربوط به WhatsApp نمایش داده شود.

ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp با استفاده از ویجت 1

در میان ویجت ها، ویجت 1 * 1 ویجتی است که میانبری برای مخاطب مورد نظر روی صفحه ایجاد می کند. برای افزودن آن به صفحه اصلی، دکمه را فشار دهید اضافه کردن نماد را انتخاب کنید یا ضربه بزنید و مکث کنید. سپس آن را به نقطه مورد نظر روی صفحه بکشید.

ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp با استفاده از ویجت 2

پس از آن، بلافاصله به صفحه تماس WhatsApp منتقل می شوید. در این صفحه، مخاطبی را که می‌خواهید میان‌افزار صفحه را تکمیل کنید، انتخاب کنید. مراحل بالا را تکرار کنید تا مخاطبان بیشتری به صفحه اصلی خود اضافه کنید.

ایجاد میانبر برای مخاطبین WhatsApp در آیفون

ایجاد میانبر برای مخاطبان واتس اپ در آیفون شما به آسانی اندروید نیست. در واقع، هیچ راه آسانی برای ایجاد میانبرهای واتساپ برای مخاطبان خود در صفحه اصلی وجود ندارد. برای ایجاد میانبر برای مخاطبان WhatsApp در آیفون، به یک برنامه نیاز دارید میانبرها کمک بگیر. توجه داشته باشید که دسترسی به صفحه چت WhatsApp با استفاده از میانبر هنوز امکان پذیر نیست. در عوض، می‌توانید به سادگی یک میانبر از مخاطب واتس‌اپ برای چیزی مانند ارسال پیام یا تماس با WhatsApp در صفحه ایجاد کنید.

برای این کار وارد اپلیکیشن شوید میانبرها تبدیل شدن. در گوشه سمت راست بالا، روی نماد + و سپس دکمه کلیک کنید یک اقدام اضافه کنید لمس كردن.

ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp در iPhone 1

در صفحه ای که ظاهر می شود، به برگه بروید برنامه ها برو WhatsApp را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. این صفحه تعدادی از اقدامات قابل انجام در واتس اپ را به شما نشان می دهد. مثلا انتخاب کردن ارسال یک پیام، می توانید با استفاده از میانبر WhatsApp ایجاد شده در صفحه اصلی، پیام خود را برای گیرنده مشخص شده ارسال کنید. شما همچنین می توانید تماس بگیرید زنگ زدن انتخاب کنید.

ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp در iPhone 2

برای ایجاد میانبر پیام، روی نماد + در کنار آن ضربه بزنید ارسال یک پیام لمس كردن. در قسمت اقدام انتخاب شده، را فشار دهید گیرندگان برای انتخاب مخاطب مورد نظر ضربه بزنید. پس از انتخاب مخاطب، فشار دهید انجام شده لمس كردن.

ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp در iPhone 4

در نهایت می توانید نام و تصویر آیکون این میانبر را انتخاب کنید. برای تغییر نام، روی کادر کنار نماد ضربه بزنید و یک نام وارد کنید. برای تغییر نماد، روی آن ضربه بزنید و نماد را به دلخواه انتخاب کنید.

ایجاد میانبر از مخاطبین WhatsApp در iPhone 5

پس از اتمام، روی نماد آبی در بالای نماد تنظیمات ضربه بزنید تا میانبر به صفحه اضافه شود و افزودن به صفحه اصلی انتخاب کنید. یک میانبر تأیید پس از پیش نمایش ظاهر می شود اضافه کردن لمس كردن.

ایجاد میانبر برای مخاطبین WhatsApp در iPhone 6

اکنون یک میانبر به صفحه اصلی آیفون اضافه می شود. برای ارسال پیام، کافیست با تایپ پیام و فشار دادن دکمه، روی آن ضربه بزنید انجام شده و سپس ارسالبرای مخاطب مشخص شده پیام ارسال کنید. برای ایجاد میانبر تماس واتس اپ، باید مراحل بالا را تکرار کنید.

امیدواریم این راهنما برای شما مفید واقع شود. آیا استفاده از میانبرها را توصیه می کنید یا موارد دیگر؟ اگر در مورد نحوه ایجاد میانبر مخاطب واتس اپ سوالی دارید، به ما و سایر کاربران زومیت اطلاع دهید.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما