نحوه فعال کردن تأیید دو مرحله ای در واتس اپ – زومیت را بیاموزید

[ad_1]

از سال 2017، واتس اپ یک تایید دو مرحله ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. تایید دو مرحله ای پس از فعال سازی، هک کردن حساب واتس اپ شما را برای هکرها دشوار می کند. بنابراین، به همه کسانی که قبلاً این کار را نکرده اند توصیه می کنیم آن را روشن کنند.

تایید 2 مرحله ای را در واتس اپ فعال کنید

کاربران آیفون باید به قسمت تنظیمات (نخستین تب در گوشه سمت راست پایین صفحه واتس اپ) در گزینه دسترسی به گزینه تایید دو مرحله ای یا همان تایید دو مرحله ای در واتس اپ دسترسی داشته باشند. نمره سپس کلیک کنید بازرسی دو مرحله ای انتخاب کنید. در صفحه بعدی، روی Enable ضربه بزنید تا تأیید صحت 2 مرحله ای فعال شود.

تایید دو مرحله ای واتس اپ

کاربران اندروید برای دسترسی به گزینه تایید 2 مرحله ای واتس اپ، نماد سه نقطه را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کرده و ضربه بزنید. تنظیمات تنظیمات را وارد کنید. در صفحه تنظیمات، کلیک کنید نمره لمس كردن.

تایید دو مرحله ای واتس اپ

اکنون بازرسی دو مرحله ای انتخاب کنید. در صفحه بعدی، بررسی دکمه دو مرحله ای را فعال کنید روشن کن در پایین صفحه ضربه بزنید.

تایید دو مرحله ای واتس اپ

فعال کردن تایید 2 مرحله ای برای کاربران آیفون و اندروید یکسان است. بنابراین برای ادامه مراحل زیر را دنبال کنید:

پس از انتخاب گزینه “فعال کردن” بلافاصله به صفحه ای هدایت می شوید که از شما می خواهد یک پین کد شش رقمی برای حساب واتساپ خود انتخاب کنید. لطفا توجه داشته باشید که هر زمان که بخواهید از هر دستگاهی وارد حساب واتساپ خود شوید، واتس اپ از شما می خواهد که این پین را وارد کنید. پس از وارد کردن کد پین به علاوه لمس كردن. (در آیفون در گوشه سمت راست بالای صفحه و در اندروید در پایین صفحه)

تایید دو مرحله ای واتس اپ

سپس واتس اپ از شما می خواهد که پینی را که در مرحله قبل وارد کرده اید مجددا وارد کرده و تایید کنید. پس از وارد کردن مجدد کد پین، فشار دهید به علاوه لمس كردن.

تایید دو مرحله ای واتس اپ

سپس واتس اپ از شما می خواهد که آدرس ایمیل خود را وارد کنید. پس از وارد کردن ایمیل، فشار دهید به علاوه لمس كردن. در صفحه بعد باید با وارد کردن مجدد آدرس ایمیل خود این موضوع را تایید کنید.

تایید دو مرحله ای واتس اپ

در همان صفحه اول، آدرس ایمیل را با کلیک کردن بخواهید از دست دادن می توانید از وارد کردن ایمیل خودداری کنید، اما اکیداً توصیه می شود که یک حساب ایمیل معتبر وارد کنید. زیرا اگر زمانی پین شش رقمی خود را فراموش کنید، واتس اپ از این آدرس ایمیل برای بازنشانی پین شما استفاده خواهد کرد. با این حال، برای لغو واردات ایمیل، روی Skip کلیک کنید و سپس ضربه بزنید رد شدن از ایمیل انتخاب کنید.

تایید دو مرحله ای واتس اپ

پس از انجام این مراحل چک دو مرحله ای واتس اپ برای شما فعال می شود. از این پس با ورود به صفحه تایید دو مرحله ای، سه گزینه را مشاهده خواهید کرد:

مقاله مرتبط:

  • خاموش کردن: اگر این گزینه را انتخاب کنید، تایید 2 مرحله ای برای اکانت واتس اپ شما غیرفعال می شود.
  • تغییر پین: با انتخاب این گزینه می توانید پین شش رقمی خود را تغییر دهید.
  • آدرس ایمیل: گزینه ایمیل اگر قبلا آدرس ایمیل خود را (تصویر سمت راست) در فرم وارد نکرده اید یک آدرس ایمیل اضافه کنید با انتخاب آن می توانید یک آدرس ایمیل وارد کنید. همچنین اگر قبلا ایمیل خود را وارد کرده باشید (تصویر سمت چپ) این گزینه نمایش داده می شود آدرس ایمیل خود را تغییر دهید با انتخاب آن می توانید آدرس ایمیل وارد شده را با آدرس جدید جایگزین کنید.

تایید دو مرحله ای واتس اپ

اعتبار سنجی دو مرحله ای واتس اپ برای حساب شما فعال شده است. به شما توصیه می کنیم این گزینه را فعال کنید تا هیچ کس جز شما نتواند وارد حساب کاربری واتس اپ شما شده و به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. امیدواریم این راهنما برای شما مفید بوده باشد. اگر در مورد فعال کردن تأیید صحت 2 مرحله ای در واتس اپ سؤالی دارید، با ما و کاربران زومیت در میان بگذارید.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما