نمادی برای تئاتر بریتانیایی قرن هجدهم که نمایش‌های رایگان مادام‌العمر را برای حراج به نمایش می‌گذارد

نماد تئاتر قرن هجدهم که اجرای رایگان مادام العمر را به تئاتری در بریستول، بریتانیا می داد، روز شنبه به حراج گذاشته شد.

این تئاتر که هنوز هم وجود دارد، در نظر دارد در صورت واقعی بودن سکه، به پیشنهاد نماد احترام بگذارد.

تابلوی تئاتر بریستول به تاریخ افتتاحیه آن یعنی 30 می 1766 برمی گردد و توسط خانه حراج هنری آلدریج و پسر به قیمت 9200 پوند (11155 دلار) در پستی در صفحه اینستاگرام خود فروخته شد.

ژتون نقره ای یکی از 50 موردی است که برای سهامداران اصلی که در تئاتر سرمایه گذاری کرده اند، ضرب شده است. به گزارش بی‌بی‌سی، هر سهامدار 50 پوند، مبلغ قابل‌توجهی در دهه 1760، پرداخت کرد و این توکن سی و پنجمین موردی بود که در این حراج ضرب شد.

«باور بر این است که 20 سکه باقی مانده است، اما تعداد کمی از آنها به حراج گذاشته شده است. یکی از سخنگویان هنری آلدریج و پسر به بی‌بی‌سی گفت: فروشندگان اهل بریستول هستند و همیشه برای این کالا به عنوان بخش مهمی از تاریخ محلی ارزش قائل بوده‌اند.

به گفته گاردین، هر دارنده توکن حق دسترسی به هر نمایشی را که در آنجا برگزار می شود به صورت رایگان و مادام العمر دارد.

این تئاتر هنوز وجود دارد، البته با نامی جدید. مقامات تئاتر که اکنون “بریستول اولد ویک” نامیده می شود، می گویند که به پیشنهاد نمادین احترام گذاشته و به خریدار ناشناس بلیط رایگان می دهند.

بریستول اولد ویک به گاردین گفت: “ما به طور مشهور بر خط مشی خود برای همه توکن های احراز هویت شده می ایستیم. اگر واقعاً واقعی باشد، ما به خط مشی خود احترام می گذاریم و بلیط های رایگان را به مالک ارائه می دهیم.”

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما