هواوی میت بوک ایکس پرو 2022 و میت بوک ای زومیت را معرفی می کند

[ad_1]

هواوی شش سال است که لپ تاپ تولید می کند. این شرکت تجهیزات MWC خود را با دو لپ تاپ جدید با ویندوز 11 به نام های Matebook X Pro 2022 و Matebook E معرفی می کند. آغاز شد. اولین مورد یک لپ تاپ پرچمدار جدید است که می توانید با خود حمل کنید (ultraportable) در مجموعه این برند قرار دارد. در حالی که Matebook E یک دستگاه است جمع و جور است و ویندوز 11 را به طور کامل اجرا می کند.

مشخصات فنی، ویژگی ها و قیمت Matebook X Pro 2022

Mitobook X Pro 2022 یک صفحه نمایش لمسی 14.2 اینچی IPS LCD با وضوح 3120 در 2080 پیکسل، نرخ تجدید 90 هرتز و نسبت تصویر 3: 2 ارائه می دهد. هواوی می گوید این بهترین پنلی است که تا به حال روی لپ تاپ نصب کرده است. این بخش می تواند روشنایی 500 نیت داشته باشد و کل طیف رنگی P3 را پوشش دهد. قاب بالایی تنها 6 میلی متر ضخامت دارد و وب کم HD است یکپارچه است. بدنه این لپ تاپ فلزی و فقط 1وزن او 38 کیلوگرم است. دستگاه تنها 15.5 میلی متر در ضخیم ترین مکان دارد. این لپ تاپ به شش بلندگو نیز مجهز شده است که صدای بسیار خوبی را ارائه می کنند.

Huawei Matebook Pro X 2022

لپ تاپ جدید هوآوی دارای تراشه های نسل یازدهم اینتل Rocket Lake با پردازنده گرافیکی Iris Xe است. خریداران این دستگاه دارای 16 گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر یک ترابایت SSD M2 هستند. دسترسی خواهد داشت. سیستم خنک کننده شامل سه دریچه هوا، دو فن باله کوسه و یک ماژول دفع گرما است VC وجود دارد. ورودی/خروجی شامل چهار پورت USB-C (دو پورت USB 3.2) و یک جک هدفون است. این لپ تاپ مجهز به شارژر 90 واتی GaN USB-C است که تنها 180 گرم وزن دارد.

هوآوی اعلام کرده است که ابتدا تراشه های نسل یازدهم معرفی و نسل دوازدهم در ماه های آینده وارد بازار خواهد شد. اگر این برای شما مهم است، بهتر است قبل از خرید کمی صبر کنید. Matebook X Pro 2022 قیمتی معادل 1899 یورو دارد.

هواوی علاوه بر آپدیت های سخت افزاری، قول به روز رسانی نرم افزاری را نیز داده است. Huawei Super Device به کاربران این امکان را می دهد که دستگاه های خود را راحت تر به اکوسیستم شرکت متصل کنند. به عنوان مثال، این سیستم به کاربران Matebook X Pro اجازه می دهد تا صفحه نمایش خود را به تبلت Matepad گسترش دهند. آنها همچنین می توانند حداکثر سه برنامه تلفن همراه را مستقیماً از رایانه های Huawei Windows 10 با استفاده از Mobile App Engine دانلود کنند این شرکت را اجرا کنید هوآوی نیز هوشمندتر از ژست خلاقانه رایگان برای دستگاهی معرفی شده است که حداکثر شش حرکت لمسی را امکان پذیر می کند.

مشخصات فنی، ویژگی ها و قیمت Matebook E

اگر می خواهید دستگاه نازک تری حمل کنید، Matebook E ممکن است بهترین انتخاب باشد. این تبلت دارای ویندوز 11 است که با استفاده از کیبورد موبایل تبدیل به لپ تاپ می شود. Matebook E دارای صفحه نمایش 12.6 اینچی OLED با وضوح 2560 در 1600 پیکسل است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت وجود دارد. این دستگاه تنها 7.9 میلی متر ضخامت و 709 گرم وزن دارد. همچنین فریم آلیاژی منیزیم و پشت شیشه بافت دار آن را نمی توان نادیده گرفت.

Huawei Matebook E با صفحه کلید و بدون

در Matebook E، تراشه های نسل یازدهم i5 و i7 اینتل در کنار گرافیک Iris XE قرار دارند. دارندگان همچنین به 16.8 گیگابایت رم LPDDR4x و 256512 گیگابایت حافظه SSD PCIe NVMe دسترسی دارند. یکی از مشکلات احتمالی

مقاله مرتبط:

ورودی/خروجی محدودی دارد. شما فقط یک پورت USB-C دریافت می کنید که از Thunderbolt 4 و جک هدفون پشتیبانی می کند. سایر اتصالات پشتیبانی شده در MateBook E. قابل استفاده برای وای فای 6 و بلوتوث 5.1 علامت گذاری شده است. همچنین مجهز به باتری 42 وات ساعتی است که با شارژر موبایل 65 واتی قابل شارژ است. در نهایت با خرید این دستگاه چهار اسپیکر و میکروفون و همچنین پشتیبانی از Huawei M-Pencil نسل دوم دسترسی خواهید داشت.

Huawei Matebook E 2-in-1 از 649 یورو برای نسخه Intel i3 با پیکربندی 128.8 گیگابایت قیمت دارد، در حالی که i5 با 256.8 گیگابایت – 999 یورو. اگر کاربران نسخه 16/512 گیگابایتی را انتخاب کنند، هواوی دستگاه جدیدی با صفحه کلید مغناطیسی هوشمند را با قیمت 1199 یورو (Intel i5) یا 1399 یورو (Intel i7) معرفی خواهد کرد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما