هیچ گوشی پرچمدار مرموز نیست

[ad_1]

فرارو- کارل پی، کارآفرین اینترنتی چینی-سوئدی و بنیانگذار Nothing، اخیرا توییت‌های رمزگذاری شده‌ای را منتشر کرده است که حساب‌های اندروید و کوالکام به آن پاسخ داده‌اند. این توییت‌ها به وضوح نشان‌دهنده عرضه گوشی هوشمند Nothing of the Future هستند.
به گزارش فرارو، آقای کارل پی و پیت لاو وان پلاس را در سال 2013 تأسیس کردند. با این حال، در سپتامبر 2020، او شرکت تحت حمایت OPPO را ترک کرد و Nothing را در ژانویه 2021 تأسیس کرد. این شرکت جدید هدفون بی سیم Nothing Ear (1) را روانه بازار کرده است و اکنون به نظر می رسد که قصد دارد دامنه فعالیت خود را گسترش دهد و در حال آماده سازی برای عرضه گوشی هوشمند خود است.
اخیراً مشخص شده است که برند Nothing علاوه بر هدفون TWS روی چندین محصول کار می کند و آخرین مکالمه در توییتر بین Carl Pay، Android و Qualcomm حاکی از آن است که تلفن هوشمند Nothing به زودی در دسترس خواهد بود.
کارل پی در توییتی جدید نوشت: «بازگشت به اندروید» و سپس «اندروید 12 خوب است!» را اضافه کرد. این توییت ها نشان می دهد که کارل پی در مورد یک گوشی هوشمند در اندروید 12 صحبت می کند. حساب رسمی اندروید در توییتر در پاسخ به این توییت های رمزگذاری شده نوشت: ما باید با کارل به دستاوردهای زیادی برسیم.

هیچ گوشی پرچمدار مرموز نیست
این امکان وجود دارد که کارل پی تلویحاً اعلام کرده باشد که می‌خواهد گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید را به Nothing منتقل کند. اما پس از آن یک توییت جدید منتشر شد. این بار حساب توییتر رسمی کوالکام اسنپدراگون به این گفتگو پیوست و عکسی از اتحاد سه دست به اشتراک گذاشت. همانطور که می دانید Qualcomm Snapdragon یکی از محبوب ترین پردازنده های گوشی های هوشمند در بازار امروزی است.
همه اینها به احتمال پیوستن Nothing به صفوف تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اشاره دارد. با توجه به اینکه موسس این شرکت به صورت غیررسمی در توییتر نوشت، انتظار می رود طی روزها یا هفته های آینده خبر جدید به صورت رسمی تری اعلام شود.
قابل ذکر است که چند ماه پیش، مانو شارما، مدیرعامل Nothing در هند، برنامه های این برند برای عرضه محصولات جدید در آینده را توضیح داد. شارما گفت که این شرکت سخت کار می کند تا بیش از پنج محصول جدید را عرضه کند.
همچنین گزارش های دیگری مبنی بر اینکه Power (1) که پاوربانک Nothing است و تلفن هوشمند Nothing در خط تولید این شرکت قرار دارند، وجود دارد. این گزارش ها گزارش می دهند که این محصولات جدید قرار است در اوایل سال 2022 عرضه شوند.
اگر این شرکت واقعاً قصد دارد به زودی یک گوشی هوشمند عرضه کند، جالب است که ببینیم کدام گروه از کاربران را به عنوان جامعه هدف هدف قرار می دهد. ما مشتاقانه منتظر موقعیت این محصول جدید در بازار بسیار رقابتی امروز هستیم. با توجه به استراتژی قیمت گذاری Nothing برای هدفون های بی سیم Ear (1)، انتظار می رود تلفن هوشمند آینده این شرکت یک “قاتل پرچمدار” باشد که هدف آن رقابت با گوشی های پرچمدار است.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما