ورود یک بازیگر گمنام و جذاب به بازار موبایل

[ad_1]

فرارو- هیچ چیزی در مورد برنامه هایی برای معرفی محصول جدید در ماه مارس اعلام نشده است. تحلیلگران پیش بینی می کنند که این محصول جدید در واقع به اولین گوشی هوشمند این شرکت تبدیل خواهد شد.

به گزارش فرارو، سال گذشته، کارل پی، یکی از بنیانگذاران OnePlus، کسب و کار جدید خود را با نام Nothing راه اندازی کرد و سپس اولین محصول خود را منتشر کرد. این محصول یک هدست بی سیم به نام Nothing Ear بود. این هدفون در واقع به عنوان یک محصول مقرون به صرفه فروخته می شد.

اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک محصول جدید است و بر اساس آخرین تیزر از حساب رسمی رسانه های اجتماعی این برند، به نظر می رسد محصول جدید تا پایان این ماه در دسترس خواهد بود.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد محصولی که Nothing قصد ارائه آن را ندارد وجود ندارد، اما قبلا مشخص شده بود که این برند در حال کار بر روی پنج محصول جدید است. این محصولات از پاور بانک ها و هدفون های بی سیم گرفته تا گوشی های هوشمند را شامل می شود.

عرضه اولین گوشی هوشمند هیچ چیز در آینده نزدیک

گزارش های اخیر حاکی از آن است که پاور بانک آینده این شرکت احتمالاً Nothing Power (1) نامیده می شود. همچنین به نظر می رسد اولین گوشی هوشمند این برند، Nothing Phone (1) نام خواهد داشت. گزارش شده است که هر دو محصول تا پایان سال جاری عرضه خواهند شد.

علاوه بر این، چند هفته پیش پستی از کارل پی در توییتر منتشر شد که نشان می داد این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید مجهز به پردازنده کوالکام و سری اسنپدراگون است. سیستم عامل این گوشی نیز سیستم عامل اندروید خواهد بود.

این شرکت همچنین عکسی را در توییتر به اشتراک گذاشته است که قاب واضحی از محصول را نشان می دهد که شبیه گوشی هوشمند است، اما هنوز نمی توان مطمئن بود. با توجه به تیزرها و همانطور که در مورد هدفون Nothing Ear (1) دیدیم، این احتمال وجود دارد که محصول بعدی این برند دارای بدنه شفاف نیز باشد.

همچنین ممکن است این شرکت بتواند محصول را در ماه مارس ارائه کند، اما عرضه واقعی ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد آنچه این شرکت قصد انجام آن را دارد وجود ندارد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما