پتنت جدید اپل ایرپاد نحوه ردیابی فعالیت های ورزشی با این محصول – زومیت را نشان می دهد

[ad_1]

حق ثبت اختراع سیستم جوانه گوش بی‌سیم با تشخیص وضعیت، که توسط Appinsider در 17 فوریه منتشر شد، نشان می‌دهد که ایرپاد ممکن است دارای حسگرهایی برای جمع‌آوری اطلاعات جهت‌گیری، مانند اندازه‌گیری‌های شتاب‌سنج در حین حرکات کاربر باشد. علاوه بر این، دستگاه الکترونیکی اصلی می تواند به صورت بی سیم با هدفون های قرار گرفته در گوش کاربر ارتباط برقرار کند. این ویژگی احتمالاً بخشی از سیستمی است که هنگام ارزیابی عملکرد کاربر از طریق یک حرکت معمولی سر یا سایر برنامه های ورزشی، آموزش و بازخورد لازم را در اختیار کاربر قرار می دهد.

چربی بدن از Galaxy Watch 4 Classic

به گفته Digital Trends، اگر پتنت به طور کامل محقق شود، اپل ممکن است از حسگرهای AirPad برای تشخیص حرکات فیزیکی استفاده کند و به دستگاه هایی مانند تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند شما اجازه دهد تا تشخیص دهند که تمرینات به درستی انجام شده است. اکنون اپل واچ می تواند دویدن و حرکات شما را تشخیص دهد. اما اگر در حین تمرین خود این ویژگی را تنظیم نکنید، این اعلان تا چند دقیقه دیگر ظاهر می شود. در این شرایط، صرف نظر از اینکه در حال دویدن یا پیاده روی در شهر هستید، ضربان قلب شما اندازه گیری می شود. AirPod می تواند حتی فراتر رفته و داده هایی را در مورد حرکات و ژست های شما جمع آوری کند و بر اساس آنها بازخورد شنیداری لازم را ارائه می دهد.

فرض کنید یک مربی Apple Fitness Plus به شما می گوید که سر خود را تا آخر به سمت چپ بچرخانید. اما گردن خود را فقط تا نیمه در جهت اعلام شده بچرخانید. در چنین شرایطی، AirPod شما ممکن است کلمات تشویق کننده ای مانند “شما می توانید انجامش دهید”، “شما تقریبا آماده اید”، “به تلاش خود ادامه دهید” و غیره ارائه دهد. علاوه بر این، پاسخ صوتی ایرپاد را می توان با توجه به کمکی که نیاز دارید تغییر داد.

ثبت اختراع ایرپاد اپل

در بخشی از توضیحات این پتنت آمده است:

بازخورد، مانند بازخورد شنیداری، به احتمال زیاد بر اساس ارزیابی اثربخشی کاربر در حرکات معمول سر است. اقدامات مناسب دیگری نیز ممکن است انجام شود، مانند گزارش عملکرد و هشدارها.

ثبت اختراع ایرپاد اپل

مقالات مرتبط:

جالب اینجاست که در توضیحات این پتنت به تجهیزات جدیدی برای ارائه این فرصت های بالقوه اشاره نشده است. اپل ایرپاد پرو و ​​ایرپادهای نسل سوم در حال حاضر از شتاب سنج های حرکتی و صدا استفاده می کنند. این حسگرها برای فعال کردن عملکرد صوتی فضایی استفاده می شوند. اما دلیلی وجود ندارد که از آنها همانطور که در پتنت ذکر شده استفاده نشود. ممکن است برای ارائه این ویژگی های جدید فقط به به روز رسانی های نرم افزاری نیاز داشته باشیم.

با این حال، حق ثبت اختراع امکان تعداد زیادی حسگر اضافی مانند ژیروسکوپ و قطب نما یا حتی فناوری های عجیب و غریب مانند سنسورهای اکو را فراهم می کند. بنابراین، می توان انتظار داشت که اپل این ویژگی ها را در نسل بعدی ایرپاد ارائه دهد.

ایرپاد اکنون علاقه مندان به تناسب اندام را تشویق می کند که این هدفون را به یک دستگاه تمرینی Peloton متصل کنند تا بتوانند به تجهیزات ورزشی شما گوش دهند. مربی Peloton شما نمی تواند تشخیص دهد که آیا در طول تمرین خود تقلب کرده اید یا خیر. اما اگر پتنت جدید اپل درست باشد، سنسورهای AirPod این کار را انجام خواهند داد.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما