یک زیر واحد جدید omicron شناسایی شد

[ad_1]

سازمان بهداشت جهانی (WHO) بیان می کند که چندین زیرگروه emicron از جمله BA.1، BA.1.1، BA.2 و BA.3 را نظارت می کند.

به گزارش ایسنا، سازمان جهانی بهداشت (WHO) در حال نظارت بر زیرگروه های جدید آمیکرون است تا داده های واقعی را بررسی کند که آیا این زیرگروه های آمیکرون باعث ایجاد بیماری شدیدتر همستر در آزمایشگاه می شوند یا خیر.

آمیکرون یک نگرانی یک طرفه است. به همین دلیل در چندین زیر مجموعه به آن پایبند هستیم. بهترین زیرگروه های شناخته شده در حال حاضر در سراسر جهان BA.1، BA.1.1 و BA.2 هستند. البته زیرمجموعه های VA.3 و زیرمجموعه های دیگر نیز وجود دارد.

او گفت: «بسیاری از مردم قبلاً در مورد مطالعات ژاپنی که قبلاً منتشر شده بودند می دانند. این مطالعه یک مطالعه تجربی است که بر روی همستر متمرکز شده است.

محققان بررسی کردند که آیا شواهدی مبنی بر اینکه همسترها از بیماری جدی تری در شرایط آزمایشگاهی رنج می برند وجود دارد یا خیر. البته این نتایج در دنیای واقعی نیز آزمایش می شوند.

کارخوف افزود: سازمان بهداشت جهانی همچنین در حال بررسی شدت علائم در افراد است تا مشخص کند که آیا تفاوت هایی در شدت علائم در جمعیت از نظر افزایش خطر بستری شدن در بیمارستان برای افراد مبتلا به BA.2 در مقایسه با BA.1 وجود دارد یا خیر. نتایج ارزیابی چندین کشور نشان می دهد که تفاوتی در شدت BA.1 نسبت به BA.2 مشاهده نمی کنیم.

وی گفت: شدت بیماری مشابه خطر بستری شدن در بیمارستان است که واقعاً مهم است زیرا در بسیاری از کشورها میزان قابل توجهی از گردش خون تحت بالینی BA.1 و BA.2 وجود دارد. با این حال، در این کشورها تغییری در شدت BA.1 در مقایسه با BA.2 وجود نداشت. بنابراین، علاوه بر تحقیقات تجربی، داده های واقعی را نیز مطالعه می کنیم.

محققان ژاپنی چه چیزی پیدا کردند؟

یک مطالعه آزمایشگاهی ژاپنی نشان داد که BA.2 یا Stealth amicron می تواند باعث بیماری شدیدتر از BA.1 شود که قبلا شناسایی شده بود. یک مطالعه ژاپنی که اثرات BA.2 را بر روی همسترها بررسی کرد، تلاش کرد تا مشخص کند که آیا علائمی از بیماری شدید وجود دارد یا خیر. نتایج اولیه نشان می‌دهد که BA.2 می‌تواند باعث بیماری شدید در همستر شود، اما هیچ مشکلی بیشتر از BA.1 در یافتن علائم شدت بیماری در انسان از نظر افزایش خطر بستری شدن در بیمارستان بیماران مبتلا به BA.2 وجود ندارد.

نتایج یک مطالعه ژاپنی نشان داد که BA.2 می‌تواند دارای خواصی باشد که می‌تواند باعث بیماری‌های جدی شود، ویژگی‌های ایمنی مانند زیرگروه BA.1 را نشان دهد و به درمان‌هایی مانند آنتی‌بادی‌های مونوکلونال مقاوم است.

به گفته محققان، اگرچه BA.2 زیرمجموعه ای از emicron در نظر گرفته می شود، اما توالی ژنومی آن بسیار متفاوت از توالی ژنومی BA.1 است.

سازمان بهداشت جهانی می گوید که آمیکرون های پنهان می توانند باعث عفونت های جدی در همستر شوند، اما مطالعات انسانی نشان می دهد که شدت هر دو نوع فرعی یکسان است.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما