نمی‌خواهم نیاز دارم این زمان خیلی را روی تاریخ فردا صرف کنم. در مورد شما چطور؟

تاریخ امروز در این مطلب ضمن معرفی این شخصیت های برجسته، با دلایل موفقیت آنها نیز آشنا خواهیم شد. فصل اول سریال در ۱۰ قسمت یک ساعته در ۱ دسامبر ۲۰۱۷ توسط نتفلیکس منتشر شد. اسم نویسنده مورد علاقه خود را به همراه کتاب مشهورش را در قسمت دیدگاه ها برای ما بنویسید. ماسارو نتایج این تحقیقات را در کتاب های مختلفی نوشت و نظریه هایی جالب و خواندنی در مورد کریستال های منجمد شده آب ارائه داد. و بجاش یه اسم هایی هست که من تاحالا نشنیدم.

فردا چندم است

فردا چندشنبه هست سعی می کنیم لیست و کامل تر کنیم و نویسنده هایی که گفتی و تحلیلک اضافه کنیم.. حتما به لیست اضافه میشه. اخه مگه میشه داستایفسکی تولستوی ارول لندن چخوف همینگوی کامو کافکا رو ننوشت ؟ خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری. رمان های این نویسنده در بیشتر کشورهای جهان طرفداران زیادی دارد و همین موضوع باعث شهرت و اعتبار بیشترش در دنیا شده است. استیون کینگ از بهترین داستان نویسان دنیا است که توانسته بیشتر از ۱۰۰ رمان و ۳۰۰ داستان کوتاه را بنویسد. درهم تنیدگی داستان رمان با عقاید حاکم بر کلیسا رمان را خاص کرده است .نام گل سرخ یک داستان در ژانر پلیسی شناخته میشود و داستان پیگیری قتلهای سری در یک کلیسای معتبر است.

لوسیر علاوه بر نویسندگی، مربی و آموزش دهنده انگیزشی است و به عنوان یک انسان موفق سعی کرده به تمام افراد جامعه کمک کنه تا با تغییر در طرز فکر خود به زندگی ایده آل برسند. از این روش وی همه مردم از روستاییان و پیشه وران تا بازرگانان و تاجران و مالکان زمین زیان میدیدند مؤرخان بخصوص مؤلف طبقات ناصری از ضبط اموال و اراضی وسیع که توسط امیر عباس به عمل میآید و نارضایتی عمومی را بر میانگیخت تذکراتی دارد که حکومت ارعاب و ترور وتجاوز امیر عباس سبب بروز قیام عظیم گشت.

نویسندگان معروف جهان با تکیه بر نبوغ و استعداد خود در نگارش، توانسته اند آثار زیبا و به یاد ماندنی خلق کنند که بارها و بارها توسط کتابخوان ها خوانده و یادآوری شده اند. مجمع سری رمانی است درمورد واتیکان؛ پاپ مرده است ونمایندگان پاپ از مناطق مختلف دنیا دور هم جمع شدهاند تا پاپ جدید انتخاب کنند. خوبه که یکم دقت بیشتری در دیکته کلمات داشته باشید چون درمورد نویسندگی وادبیات هست این مقاله..مثلا کلمه غوغا رو به اشتباه غوقا نوشتید. شما می خواهید نوکر باشید؟ من از شما بهعنوان یک شهروند سئوال میکنم. از دید وی شناخت استدلالی مانند عصایی است در دست کور که نا مطمئن است ولی شخصی که چارهای جز آن ندارد باید از همان استفاده کند. رامپا در کتاب چشم سوم، از شیوه های فیزیکی برای باز کردن چشم سوم استفاده میکنه!

بعضی از این آثار ارزشمند عبارتند از: رومئو و ژولیت، هملت، رام کردن زن سرکش، قیصر و… فراموش کردن همینگوی توی این لیست… ارنست همینگوی ، جک لندن ، مارکز… از همه مهم تر گارسیا مارکز کجاست ؟ من موندم الان آگاتا کیریستی کوش.بین تمامی نویسنده های دنیا پرفروشترین کتاب هابرای کریستی هست بعد ژول ورن و بعد شکسپیر.بماند که بقیه مهم ها نیستن. در سال ۲۱۶۶ یک دیکتاتور ظالم و نامیرا به نام وندال سوج دنیا را به تسخیر خود درآورد و تمام مردم را کشت. مهمترین آثار شلدون عبارتند از: غریبهای در آینه، خط خون، خشم فرشتگان، استاد بازی، اگر فردا بیاید، خاطرات نیمه شب، دنیا به آخر میرسد، صبح، ظهر و شب و بهترین نقشههای حساب شده. ماکس لوشر از نویسندگان معروف جهان و استاد روانشناسی است که توانست کتابی جالب درباره روان درمانی بنویسد. سپاهان پس از تراکتور، عنوان دومین تیم پرطرفدار غیرتهرانی را یدک میکشد. جدای آن هواداران این تیم در زمان امتیاز پگاه گیلان در جام حذفی۱۳۸۶ ورزشگاه ۱۷ هزار نفرهی سردارجنگل را بالاتر از ظرفیت خودش تکمیل کردند.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما