ناگفته های باید ها و نباید های اولین رابطه جنسی

پارگی پرده بکارت معمولا دارای خونریزی کم است . اگر کاندوم دارای روانکننده لوبریکانت باشد، درد را کاهش میدهد. ممکن است سخت باشد، ممکن است کمی دردناک باشد یا حتی قبل از اینکه متوجه شوید تمام شود! نوجوانان عموماً با اهدافی چون لذت یا با هدف برقراری ارتباط اقدام به مقاربت جنسی میکنند که این امر میتواند تأثیر مثبت یا نفی بر زندگی آنها بگذارد. به همین دلیل، برنامه ریزی برای جلوگیری از بارداری و رابطه جنسی ایمن باید مد نظرتان باشد. همچنین برای آزمایش بارداری در منزل میتوان از بیبیچک نیز استفاده کرد. البته باید قبول کرد که هر تجربۀ تازهای با کمی استرس و دلهره همراه است و این بههیچوجه غیرعادی نیست. رابطه جنسی مسابقه نیست که برای رسیدن به خط پایان عجله داشته باشید. به یاد داشته باشید که فقط به این دلیل که کاری را شروع کرده اید، به معنای ادامه کار نیست. به یاد داشته باشید که رابطه جنسی حریم خصوصی شماست و ورود به این مسئله می تواند پایه گذار دیگر دخالت ها در زندگی شما باشد.

این مطلب با توجه به رابطه جنسی واژینال تهیه شده است.

به هیچ وجه نباید بعد از رابطه جنسی مضطرب و نگران شوید که مبادا همسرتان باردار شود یا دچار بیماری شوید. ماده شیمیایی اکسی توسین که به آن هورمون عشق گفته میشود، بعد از خونریزی در اولین رابطه جنسی، از پاسخ های ارگاسم آزاد میگردد، که سبب افزایش حس نزدیکی با همسر یا شریک زندگی شما میشود. یک دانشجوی جوان با چشم عشق خیره به دوست دختر خود را نشان داد اولین رابطه جنسی در زندگی است. چه مستقیم، و چه غیرمستقیم می خواهید رابطه جنسی داشته باشید، ما چند نکته مهم برای اطمینان از درستی رابطه جنسی به شما آموزش می دهیم. ما می دانیم که مفهوم «از دست دادن» می تواند اعصاب خردکن باشد. اغلب اولین بارها با هیاهوها و انتظارات ما مطابقت ندارد. این مطلب با توجه به رابطه جنسی واژینال تهیه شده است. برای رسیدن به اوج لذت جنسی به خود و همسرتان فشار وارد نکنید. همچنین با چیزهایی که احساس لذت می کنید، ارتباط برقرار کنید و از محافظت کافی برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و بیماری های مقاربتی استفاده کنید.

این مشکل می تواند ناشی از انواع مختلفی از بیماری ها یا عفونت ها و مشکلات جسمی و روانی باشد. گاهی دست نگه دارید، استراحت کنید یا پوزیشن خود را عوض کنید. در واقع بهترین پوزیشن سکس، پوزیشنی است که لذت و هیجان را در شما ایجاد کند. آرام بودن حرکات باعث تمرکز بیشتر و لذت بردن از تمام حس و تجربه می شود. تنها بودن فشار روانی را از روی شما و همسرتان برمی دارد و تجربه بهتری برایتان رقم می زند. اما علت درد در آلت تناسلی مردان میتواند ناشی از بیماریهاي دستگاه تناسلی مردانه و یا آسیب و اختلال در بافتی که روی آلت مردانه را پوشانده است باشد که آنها نیز باید برای درمان باید به متخصصینی مانند اورولوژیستها مراجعه نمایند. اگر چیزی شما را نگران کرده است، می ترسید یا نیاز به زمان دارید، در این مورد با همسرتان حرف بزنید. اگر از این نظر مشکل دارید، با همسرتان حرف بزنید تا آن را به زمان دیگری موکول کنید.

اولین رابطه جنسی

شما بازیگر فیلم های صامت نیستید که هرگز حرف نزنید. داشتن رابطه جنسی از طریق واژن بدون استفاده از کاندوم، شما و همسرتان را در معرض خطر بارداری ناخواسته و عفونت های مقاربتی (STI) از جمله HIV قرار میدهد. باورها، شایعات و حتی انتظارات نامعقول در مورد رابطه جنسی را کنار بگذارید. اگر عصبی هستید، یک دقیقه وقت بگذارید و به این فکر کنید که آیا این همان چیزی است که در حال حاضر میخواهید یا خیر، به این فکر کنید که تحت فشار نیستید، و این رابطه با کسی است که شما به او اعتماد دارید. شاید تا به حال دیده باشید که اغلب زوجین قصد دارند که حتما رابطه جنسی شان در شب عروسی بوده یا پیش و پس از آن ؛ زمانی که یک زوج تصمیم می گیرند که اولین رابطه جنسی شان در شب عروسی باشد باید مواردی همچون خستگی ، استرس شب زفاف ، مراسمات پارچه خونی و غیره را نیز در نظر بگیرند . آمادگی برای رابطه جنسی اول ممکن است کمی غیرممکن به نظر برسد، اما واقعاً مهمترین نکته است. در بسیاری از موارد، داشتن انتظار معقول نسبت به عملکرد خود در رابطه جنسی باعث می شود شرایط حتی فراتر از انتظارتان باشد و همه چیز بهتر پیش برود.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما