افشای مشخصات فنی و طراحی گوشی رله GT Neo 3

[ad_1]

فرارو- ویژگی های اصلی Realme GT Neo 3 در ماه ژانویه منتشر شد، گزارش جدید اکنون تصویری از این هدست را نشان می دهد که طراحی پنل پشتی دستگاه را آشکار می کند.

به گزارش فرارو، رایلی Realme GT Neo 3 را تکمیل کرد. در ماه ژانویه، یک منبع آگاه چینی ویژگی‌های گوشی هوشمند آینده Reel را با نام تجاری GT Neo منتشر کرد. اکنون گزارشگر مشهور استیو همرستوفر تصویری از GT Neo 3 را در Zollege.in به اشتراک گذاشته است.

همانطور که در تصویر می بینید، رندر فاش شده Realme GT Neo 3 فقط به طراحی پنل پشتی نگاه می کند و از طراحی پنل جلو اطلاعی ندارد. دکمه های کاهش صدا و ولوم در لبه سمت چپ گوشی و کلید پاور در سمت راست وجود دارد. به نظر می رسد این دستگاه مانند مدل قبلی Realme GT Neo 2 همچنان از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده می کند.

ماژول دوربین مستطیلی در پنل پشتی GT Neo 3 قرار دارد. در بالای این ماژول یک دوربین بزرگ قرار دارد. در زیر این دوربین پنل فلاش LED و زیر فلاش دو دوربین دیگر قرار دارند. متن حک شده در ماژول دوربین تایید می کند که GT Neo 3 از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می کند.

افشای بی‌درنگ مشخصات و طراحی GT Neo 3
گزارشی که در ماه ژانویه منتشر شد ویژگی های کلیدی گوشی رله GT Neo 3 را نشان می دهد.این گوشی دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED E4 با وضوح +FHD و نرخ رفرش 120 هرتز است. انتظار می رود برای این منظور از چیپست Dimensity 8000 استفاده شود.سازنده چینی تلفن همراه می تواند دستگاه را در چندین نسخه با پیکربندی حافظه های مختلف عرضه کند. نسخه اول احتمالاً دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. نسخه دوم با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه و نسخه سوم – با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه عرضه می شود.

همانطور که از رندر منتشر شده مشخص است، GT Neo 3 ممکن است دارای سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی باشد. این دوربین ها احتمالا شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، یک دوربین اختیاری 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN1 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی سوم هستند. همچنین می تواند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد که از شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می کند. پیش بینی می شود این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme 3.0 از پیش نصب شده باشد. در نهایت باید اضافه کرد که این گوشی آینده احتمالا در سه رنگ مشکی آسمانی، ستاره صبح و کریپ میرتلی عرضه خواهد شد.

تصویر دیگری در اوایل این ماه منتشر شد. گمان می رود که این تجسم متعلق به نسخه گیمینگ Realme GT Neo 3 باشد. انتظار می رود این گوشی دارای پردازنده Dimensity 9000 باشد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما