بهترین بازی های رایگان PC – مرکز خرید

بازی pc فضای رقابتی این بازی موبا برای طرفداران این سبک، بسیار هیجانانگیز است و کاربران آن قادر هستند در قالب یک تیم، با گروه مقابل مبارزه و برای هدفی مشترک تلاش کنند. هیجان این بازی مبارزهای بسیار زیاد است و حس رقابت میان بازیکنان آن بهشدت احساس میشود. تعداد کاراکترهای Team Fortress 2 زیاد نیست اما هرکدام در نحوهی تیراندازی، سبک متفاوتی دارند و کاربر میتواند بهترین گزینه را انتخاب و با شخصیت دلخواه خود پیشرفت کند. همچنین، موجودات گوناگون و متفاوتی در Neverwinter وجود دارند که از جذابیتهای اصلی این اثر نقشآفرینی بهحساب میآیند و مبارزه با هرکدام از آنها تکنیک و ابزارهای خاصی میطلبد. اهداف شما، اکثرا با یک ضربه از پا در میآیند و همین موضوع برای شما هم صادق است. همچنین با ضربه زدن و کشتن دشمنان، XP بازیکن بیشتر میشود و لِوِل کاراکتر ارتقا پیدا میکند. پس از یافتن عبارت فوق، باید دو کاراکتر اول یعنی 7D را به کاراکترهای EB تغییر داده و تغییرات را ذخیره کنید. همچنین استفاده از ارز واقعی در بازی هم آسان است، به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین بازی رایگان PC را به خود اختصاص داده است.

دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی برای pc به طور کلی، بازی Crossout هیجان زیادی دارد و حس رقابت بسیاری را به بازیکنان خود منتقل میکند. یادگیری بازی چندان ساده نیست ولی به محض یادگیری و پیدا کردن قلق، کار دشواری نخواهید داشت و از اینجا به بعد، مهارت شما یا حریفتان، برنده را مشخص میکند. برخی میگویند سبک هنری و سلاحهای اضافهشده به نسخهی دوم این بازی، کیفیت آن را از بین برده است ولی به نظر ما هر دو نسخه از این بازی، ویژگیهای خاص خود را دارند. داستان این بازی تحسین شده، در مورد پیرمردی است که چندی دیگر میمیرد ولی برای تحقق رویای خود، از دو دکتر کار کشته تقاضا میکند تا با کمک یک تکنولوژی، خاطرات او را دستکاری کنند؛ زیرا او همیشه میخواسته که به کرهی ماه سفر کند. از طرفی دیگر، Doki Doki از سیستم کدینگ هم بهره میگیرد و بازیکن باید پازلهای مختلفی را حل کند تا رفته رفته به داستان بازی پیببرد. یکی از نقاط قوت Crossout، سیستم شخصیسازی آن است که گستردگی زیادی دارد و کاربران میتوانند طبق انتظار و سلیقهی خود، وسیلهی نقلیهی موردنظرشان را شخصیسازی کنند و به میدان مبارزه بروند.

دانلود بازی برای کام

دنیای Neverwinter بسیار پهناور است و گستردگی آن باعث میشود تا بازیکنان از این بازی جذاب خسته نشوند و همیشه چیزی برای کشف کردن وجود داشته باشد. همچنین امکان مبارزات دست جمعی برای حضور در باس فایت و قرارگیری در مقابل دشمنان جانسخت وجود دارد تا بازیکنان بتوانند با چیدن استراتژی مناسب، در کنار یکدیگر تجربهای فراموشنشدنی داشته باشند و از این اثر نقشآفرینی لذت ببرند. تعداد زیادی کاراکتر قابل بازی در Brawlhalla وجود دارد که از لحاظ ظاهری و نحوهی مبارزه ویژگیهای مخصوصی دارند؛ در واقع هر شخصیت دارای قابلیتهای منحصر بهفردی است که کاربر باید نحوهی قرارگیری هرکدام را در مقابل دشمنان بشناسد. چه چهار بازیکن علیه یکدیگر بازی کنند و چه دو بازیکن در یک تیم باشند و جلوی موجی از هیولاها را بگیرند، پریدن از لبهها و تیراندازی بیعیبونقص به دشمن یکی از ویژگیهای کلیدی این بازی است. تصور کنید که صفحهی بازی شما به چهار قسمت تبدیل شود و با کنار هم قرار دادن آنها و تغییر پرسپکتیو، معماها به تدریج پشت سر گذاشته شده و مراحل، پیش میروند.

بازی کامپیوتری کم حجم Dexter Stardust Adventures in Outer Space بازی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت Dexter Team Games ساخته و به وسیله همین شرکت در سال 2022 برای کامپیوتر منتشر شده است. Crossout یک بازی مبارزهای با وسایل نقلیه شمرده میشود که استودیوی بازیسازی Targem Games آن را توسعه داده است. در سال ۲۰۱۹ استودیوی Rampage Games یک بازی موبا در سبک علمی تخیلی برای کنسولها و رایانههای شخصی منتشر کرد. سازندهی بازی CD Projekt است و آن را در سال ۲۰۱۸ برای رایانههای شخصی و پلتفرم استیم منتشر کرد. این بازی هیجانانگیز در سال ۲۰۱۷ توسط Gaijin Entertainment برای پلیاستیشن 4، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شد و یک اثر رایگان (Free to Play) به حساب میآید. بازی Battlerite تلفیقی از سبک بتل رویال و موبا بهشمار میرود که توسعهدهندگان آن پس از عرضهی دسترسی اولیهی آن در سال ۲۰۱۶، مدتی بعد در نوامبر ۲۰۱۷ بهصورت رسمی این بازی را منتشر کردند.

بازی کم حجم برای کامپیوتر

بازی کامپیوتری کم حجم این بازی یک حالت داستانی غنی هم دارد که طی آن شما باید با ایفای نقش مستقل در کهکشانها، تهدیدات موجود را از بین ببرید. با موج های وحشتناکی از Xenomorph و Weyland-Yutani روبرو شوید همچنان که شما تیم fireteam ناامیدانه در راه 4 کمپین منحصربه فرد می جنگید که روند داستانی جدیدی را دردنیای بیگانگان معرفی می کند . در اینجا بد نیست که اشاره کنیم Gwent یک بخش داستانی دارد که باید برای تجربهی آن، پول بپردازید. God of War بازی خدای جنگ پس از سال ها انتظار بالاخره برای کامپیوتر منتشر شد و طبق گفته های استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) بازی God of War در پلتفرم رایانه های شخصی از قابلیتهای GTAO ،SSDO و NVIDIA DLSS پشتیبانی خواهد کرد. در این بازی پایگاهتان را میسازید، نیروهایتان را تقویت میکنید و دستورات استراتژیکی میدهید که در مبارزههای تاکتیکی و نوبتی این بازی نقش بسیار مهمی دارند. همانطور که گفته شد سیستم شخصیسازی Crossout بسیار گسترده است؛ علاوهبر این، بازیکنان قبل و بعد از هر راند بازی، میتوانند با دستاوردهایشان تانک جنگی خود را ارتقا دهند و از لحاظ قدرت و استقامت، آن را بهتر کنند. همانطور که از نامش مشخص است بر Neverwinter بنا شده است. Driving Speed 2 دارای گرافیک و طراحی فوق العاده ای است که در آن می توانید با ماشین های مختلف و در زمین های متفاوت مسابقه دهید.

بازی های قدیمی کامپیوتر

عناصر مهمی مثل آب، برق و غذا را باید تامین کنید و بسته به تعداد افرادی که در این پناهگاه زندگی میکنند، میزان تولید این منابع را ارتقا دهید. همکاری افراد تیم در Smite اهمیت زیادی دارد و با توجه به اینکه هرکدام از هیروها به نوبهی خود در این بازی نقشآفرینی میکنند، بازیکنها باید با یکدیگر به صورت گروهی با تیم روبهرو مقابله کنند. زمانی که بهعنوان بازیکن و کاراکتر انتخابی خود از قطار پیاده میشوید، با موجودی عجیب و غریب روبهرو میشوید که خود را عمو مرگ (Uncle Death) معرفی دانلود بازی جدید میکند. در ابتدای بازی، کاربر در ایستگاهی قرار دارد که باید کاراکتر خود را انتخاب کرده و پس از آن به انجام ماموریتهای مختلفی بپردازد. در پرطرفدارترین حالت Brawlhalla، کاربران میتوانند به صورت دو نفره در مقابل یکدیگر قرار بگیرند و مبارزه کنند. به لطف کراسپلی بودن Brawlhalla، کاربران پلتفرمهای مختلف میتوانند با یکدیگر به تجربهی این بازی هیجانانگیز بپردازند و از مبارزات جذاب آن لذت ببرند. تنها فرق آن با بازی اصلی به حریفتان بازمیگردد که دیگر هوش مصنوعی نیست و باید با بازیکنان واقعی مقابله کنید.

دانلود بازی کامپیوتر کم حجم

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بازی کامپیوتری کم حجم لطفا از صفحه ما بخواهید.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما