(فیلم) خلاصه بازی گلجتا 1 – 1 پرسپولیس; گل دل پاک با دست!

[ad_1]

تیم های فوتبال «پرسپولیس» و «گل گهر سیرجان» امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کیروش استانلی در دقیقه 33 برای گل گهر و حامد پاکل در دقیقه 13 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

هر دو تیم فقط در نیمه اول خوب بازی کردند و 45 دقیقه دوم سرد و بی روح بود. شاگردان فرهاد مجیدی چون فراتر از استقلال هستند در صورت شکست فجرسپاسی ها می توانند فاصله تا سرخپوشان را افزایش دهند. شاگردان گل محمدی با 42 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماندند.

گل گهر سیرجان آهنگسازی: محسن فروزان، آرمین صغرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای (64-مسیح زاهدی)، علی عسگر عشوری.

نیمه اول

دقایق 4: ضد حمله شگفت انگیز سریع و فوق العاده خطرناک پرسپولیس به طرز عجیبی شکست خورد. حامد پاکدل در موقعیت تک به تک با فروزان که می توانست مهدی ترابی را صاحب توپ کند با بی دقتی توپ را به بدن مدافع گلگوگر کوبید تا این موقعیت بسیار خطرناک سرخپوشان را از دست بدهد.

9 دقیقه: باروزای از جناح چپ از جناح چپ با یک شوت از روی خط شش امتیازی ارسالی تند را وارد دروازه پرسپولیس کرد که حامد لاک توپ را مهار کرد.

13 دقیقه: ارسال دقیق رامین رضایان از جناح راست، حامد پاکدل با ضربه سر به درون دروازه پرید. در این صحنه به نظر می رسید توپ به دست مهاجم «پرسپولیس» افتاد که دروازه بان ها به شدت به آن اعتراض کردند اما داور معتقد بود این گل در سلامتی به ثمر رسیده است.

14 دقیقه: علی عسگر عشوری اولین کارت زرد خود را در اعتراض به داور دریافت کرد.

15 دقیقه: اشتباه حامد لاک روی پاس بلند شاگردان گلگوگر باعث شد تا توپ سعید صادقی از محوطه جریمه به بیرون برود اما ضربه او با برخورد به چند بازیکن پرسپولیس به طرز خطرناکی از محوطه خارج شد.

24 دقیقه: ارسال خطرناک رضایان از روی نقطه پنالتی بسیار خطرناک از مقابل کمال کامیابینی و دروازه گلگوتا به بیرون رفت.

30 دقیقه: کمال کامیابی نیا در مورد این بازی اخطار دیگری دریافت کرده است.

33 دقیقه: خطای مهلک سعید صادقی توسط حامد لاک، سر کیروش استنلی وارد دروازه پرسپولیس شد تا امتیاز شاگردان گلگوتا به تساوی برسد.

35 دقیقهمحسن فروزان با پرشی از راه دور شوت سعید آقایی را مهار کرد.

نیمه دیگر

47 دقیقهمیلاد زکی پور از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

55 دقیقه: حیدر افسری مدیر گلگوگر نیز به دلیل اعتراض به داور بازی برکنار شده است.

60 دقیقهشوت مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی به راحتی در دستان فروزان افتاد.

71 دقیقه: ترابیان رضا اسد را به دلیل اعتراض با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 87: فروزان در موقعیت تک به تک مهدی ترابی قرار گرفت و این موقعیت را در نیمه راه به پرسپولیس واگذار کرد. با این حال، کمک داور با تسلط بر توپ، موقعیت را از بازی خارج کرد.

گل آرایی: محسن فروزان، آرمین صغرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای (64-مسیح زاهدی)، علی عسگر عاشوری (78-رضا شکاری)، مرتضی تبریزی (31-امین قاسمیناج)، سعید صادقی، محمدرضا خانزاده (شایان موس) . پورالی و کیروش استنلی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، وحدت حنان اف، رامین رضایان، سعید آقایی (87-علی شجاعی)، کمال کامیابی نیا (61-رضا اسدی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان (61-فرشاد امیرجی) (73-مهدی) ).

داور: محمد تراپانی

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما