تخت تاشو Galaxy Z Fold 4 با خودکار الکترونیکی

[ad_1]

فرارو- طبق آخرین گزارش ها، سامسونگ قصد دارد در گوشی تاشوی Samsung Galaxy Z Fold 4 یک اسلات S-stylus نصب کند.

به گزارش فرارو، سامسونگ در آخرین رویداد گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا را معرفی کرد. این گوشی با قلم محبوب S Pen عرضه شد که قبلاً در دستگاه های گلکسی نوت محبوب بود. اما به نظر نمی رسد که سامسونگ قصد دارد قلم S را به طور انحصاری برای S22 Ultra بگذارد، زیرا گزارش جدید نشان می دهد که گوشی تاشو بعدی سامسونگ دارای یک قلم S ویژه نیز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری TheElec، منابع اعلام کردند که غول فناوری کره جنوبی تصمیم گرفته است قلم S Pen را در گوشی تاشوی آینده خود به نام Galaxy Z Fold 4 نصب کند، همچنین گزارش شده است که این دستگاه در نیمه دوم سال 2022 عرضه خواهد شد.

استفاده از قلم الکترونیکی در گوشی تاشوی Samsung Galaxy Z Fold 4
همانطور که می دانید گلکسی زد فولد 3 در حال حاضر در بازار از S Pen Fold Edition و S Pen Pro نیز پشتیبانی می کند. اگرچه این مدل قابلیت استفاده از خودکار را دارد، اما می دانیم که خودکار را باید جداگانه خریداری کرد و در جعبه خرده فروشی دستگاه وجود ندارد. از طرفی این دستگاه جای خاصی برای قرار دادن دسته داخل کیس ندارد. کاربران گلکسی زد فولد 3 معمولاً برای حل این مشکل، پوششی که قلم S را نگه می دارد روی دستگاه خود قرار می دهند.

گزارش های اخیر نشان می دهد که گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 جلوتر است. , Z Fold 3.

به استثنای قلم S، گوشی تاشو Galaxy Z Fold 4 در مقایسه با Z Fold 3 تغییرات قابل توجهی در طراحی نداشته است. گزارش جدید بیان می کند که Galaxy Z Fold 4 دارای یک صفحه نمایش داخلی پیچیده 7.56 اینچی خواهد بود. از سوی دیگر، اندازه صفحه نمایش خارجی در حدود 6.19 اینچ گزارش شده است. رندرهایی از گلکسی زد فولد 4 نیز اخیرا منتشر شده است که طراحی این دستگاه را برای کاربران آشکار می کند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما