(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

[ad_1]

فرارو- نیسان فرانتیر یکی از قدیمی ترین وانت های سایز متوسط ​​این خودروساز ژاپنی است که حدود 15 سال است با همین مشخصات به فروش می رسد. این امر البته از محبوبیت این خودرو کم نکرده و همچنان یکی از پرفروش ترین خودروهای این شرکت است. با این حال نیسان در اقدامی جالب در سال 2022 این خودرو را با آپدیت ها و نام قابل توجهی معرفی کرد Nissan Frontier Pro-4X 2022 راه اندازی شد.

به گزارش فرارو، در سال 2018، نیسان فرانتیر با بیش از 80000 دستگاه تحویل به مشتریان، یکی از پرفروش ترین سال ها را پشت سر گذاشت. با این حال، رقابت با وانت های سایز متوسط ​​جدید فورد، شورولت و تویوتا فشار را بر خودروساز ژاپنی افزایش داده است تا پیشرفت های قابل توجهی در این مدل قدیمی ایجاد کند. به همین دلیل است که نیسان فرانتیر 2022 یک توسعه مطلوب است. این سایز متوسط ​​دارای ظاهری زیبا، موتور V6 مدرن (از لحاظ فنی در مدل 2020 ارائه شده)، قطعات تعلیق به روز و کابین کاملاً جدید است که به سال 2022 نزدیک می شود. اگرچه این ارتقا 16 سال طول کشید، اما سرانجام نیسان یک ون مدرن، رقابتی و قابل توجه ساخت.

(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

جلوی خودرو دارای چراغ‌های C شکل، جلوپنجره مشکی و علائم قرمز گدازه (ظاهر Pro-4X) است که روی آن نوشته شده است:فرانسهدر نزدیکی خط هود به شدت حک شده است. لغزنده های کاربردی بزرگ از زیر خودرو شروع می شوند و به شکاف زیر شیشه جلوی اصلی متصل می شوند. چراغ‌های عقب شبیه چراغ‌های جلو هستند و لوگوی FRONTIER دیگری روی درب عقب وجود دارد. این ون همچنین دارای یک پنل اسپرت بار اضافی است که به Frontier قدرت بصری بیشتری می دهد.

(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

در طراحی داخلی، Frontier از همان روندهای اساسی اما کاربردی مانند اکثر پیکاپ های سایز متوسط ​​پیروی می کند. استفاده بیش از حد از پلاستیک سخت مشکی بر روی کنسول وسط و پانل درها، با صندلی‌های چرمی مشکی هماهنگ و آرم‌های Pro-4X گلدوزی شده در پشت تخته‌سر، بخشی از الگوهای طراحی است. انتخاب روکش پارچه ای دوخت قرمز گدازه ای روی فرمان و صندلی ها ایجاد می کند، اما روکش چرمی لهجه روشنی نخواهد بود.

(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

صندلی های چرمی محبوب نیسان Zero Gravity نیز به عنوان بخشی از گزینه Pro Premium با قیمت 2790 دلار موجود است. این صندلی ها به خوبی روی بدن قرار می گیرند و به خوبی از کمر حمایت می کنند. آنها حتی دارای یک ویژگی گرمایشی به عنوان بخشی از گزینه راحتی 400 دلاری هستند. در مقایسه با تاکوما یا رنجر، نیسان فرانتیر از نظر صندلی های راننده جادارتر به نظر می رسد، اما تخت 4.9 فوتی فرانتیر از نظر پیکربندی خدمه چند اینچ کوچکتر از رقبای خود است و ظرفیت بار آن 1230 پوند کمتر از تاکوما است. و گلادیاتور.

(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

Nissan Frontier پایه از یک صفحه نمایش لمسی استاندارد 8.0 اینچی با صفحه نمایش 7.0 اینچی در کلاستر استفاده می کند، در حالی که Pro-4X یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر 9.0 اینچی را بدون هزینه اضافی ارائه می دهد. Apple CarPlay و Android Auto روی یک صفحه نمایش استاندارد در دسترس هستند و اتصال سیمی، سیستم ناوبری، رادیو ماهواره ای و نقطه اتصال Wi-Fi را ارائه می دهند. Pro-4X همچنین دارای دو پورت USB-A و دو پورت USB-C است.

(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

دو گزینه دیگر مجموعه فناوری Frontier را بیشتر تقویت می کنند. گزینه 90 دلاری Pro Convenience 120 ولت به کنسول وسط تخت و عقب و همچنین راه اندازی از راه دور و شارژ بی سیم تلفن اضافه می کند. گزینه Pro Premium 2790 دلاری که به بسته Pro Convenience نیاز دارد، همه موارد فوق را اضافه می کند، همچنین یک سیستم صوتی شفاف Fender 10، یک ترانسپوندر HomeLink برای باز کردن مواردی مانند درهای گاراژ و موارد دیگر.

(تصاویر) بهترین نیسان آبی!

موتورهای V6 در تاکوما و کلرادو اگر در اروپا زندگی نمی کنید گشتاور کمی ندارند. فورد رنجر فقط با موتور چهار سیلندر (البته موتور خوب) موجود است. بنابراین می توان نیسان فرانتیر جدید را به راحتی به عنوان قوی ترین 6 سیلندر این کلاس معرفی کرد. موتور 3.8 لیتری 310 اسب بخار قدرت و 281 پوند فوت تولید می کند که بیش از چند اسب بخار از کلرادو و بیش از 30 اسب بخار از تاکوما پیشی می گیرد. این نیرو از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود. همچنین سیستم چهارچرخ محرک را در فواصل کم با قفل دیفرانسیل عقب، کمک فنرهای آفرود Bilstein و نسبت خزیدن 55:1 ارائه می‌کند که به آن اجازه می‌دهد تا در SUV‌های سایز متوسط ​​به خوبی کار کند. Frontier همچنین تنها کامیون در این بخش با گیربکس اتوماتیک V6 استاندارد در نظر گرفته می شود. مدل پایه این خودرو با قیمت 29365 دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

منبع: motor1

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما