خرید شال و روسری گیسپوش خرید انواع روسری نخی شیک پاییزه و زمستانه

برای شستشو این نوع محصول از آب با دمای بالا استفاده نشود زیرا ممکن است به بافت آن آسیب برساند. اما این نوع روسری بسیار دیر چروک شده و یک مزیت بسیار مهم به شمار می آید. همانطور که می دانید پوشاک جزو نیازهای اولیه هر فرد در طول زندگی روزمره محسوب می شود که از بدن در برابر عوامل خارجی همچون نور خورشید، سرما و گرما محافظت می نماید. نام ، ایمیل و وب سایت من را برای دفعه بعد که نظر می دهم در این مرورگر ذخیره کنید.

انواع روسری

این قانون زنان را ملزم به استفاده از پوشش های گوناگون برای موهای خود کرده است. این الزام قانونی باعث شد تا از این زمان به بعد، انواع مختلفی از پوشش های سر و بدن در میان زنان رواج پیدا کند که از جمله رایج ترین آنها می توان به چادر، مقنعه، شال و روسری اشاره کرد. با این همه، مدت کوتاهی بعد از آن، پارچه های ریون اختراع شدند و این پارچه ها که با نام ویسکوز هم شناخته می شوند، خبر خوبی برای زنانی بودند که توانایی پرداخت هزینه بالای روسری های ابریشمی را نداشتند. بنابراین برای این استایل ها از روسری هایی با طرح های لوکس استفاده کنید.

آشنایی و اطلاعات جامع درباره انواع مدل شال و انواع روسری

حال که با راه های شناخت جنس روسری آشنا شدید، پس باید مرکزی معتبر را برای خرید بهترین روسری ها انتخاب کنید. رنگ های قرمز و نارنجی بهترین انتخاب برای این فصل است.2-استفاده از شال های با طرح های شکوفه و یا گل های ریز مناسب فصل تابستان و گرم است. انواع شال و روسری در کشور های اسلامی به عنوان مهم ترین پوشش خانم ها است.

  • انتخاب انواع شال و روسری پاییزه و زمستانی و یا شال حریر مناسب هر فصل کار سختی نیست.
  • در مقابل، شال ها اشکال مختلفی دارند که معمول ترین آنها مستطیل، بیضی، نیم دایره و مثلثی است.
  • در زمان جنگ جهانی دوم هم علاوه بر اینکه روسری از حالت یک پوشش تجملی بیرون آمد و به پوشش روزمره زنان تبدیل شد، استفاده از چنبه و کتان و پشم هم برای دوخت آن باب شد.
  • میزان اهمیت و تاثیرگذاری روسری در صنعت پوشاک، به خصوص مسئله مد و فشن به قدری زیاد است که نمی توان به آن بی اعتنا بود.

اگر برای فصلی خاص روسری ابریشم مجلسی نیازتان باشد پیشنهاد میکنیم برای فصل های سرد از روسری ابریشم توییل و روسری ابریشم رایون انتخاب کنید و برای فصل تابستان و بهار ، روسری ابریشم اصل مناسب ترین گزینه می باشد. همینطور روسری ابریشم شیفون روسری و ابریشم مامی برای استایل های رسمی ، ظاهری ایده آل برای شما ایجاد می کند. اگر نخ هنگام سوختن جمع شد و به حالت گلوله درآمد یعنی پارچه ابریشم مصنوعی است زیرا ابریشم طبیعی در هنگام سوختن آهسته می‌سوزد و به حالت پودر در می‌آید.

استایل های رسمی

موضوع دیگری که در انتخاب رنگ روسری باید مد نظر قرار داد، تناژ رنگ پوست است. در ادامه مقاله، راه ها شناسایی تناژ رنگ پوست و ارتباط آن با رنگ پوشش را بررسی می کنیم. پارچه ابریشم به خوبی با دیگر الیاف های حیوانی و گیاهی مخلوط می شود که تنوع زیادی در انواع روسری ابریشم ایجاد می کند که مناسب تمام سلیقه ها میباشد. روسری ابریشم اعلا به دلیل محبوبیت و کیفیت بالا اکثرا به صورت دست دوز می باشد. روسری ابریشم دست دوز در حاشیه و دور روسری حالتی بر جسته تر از چرخدوز است، اکثرا مینی اسکارف ها با جنس ابریشم و یا روسری ابریشم توییل به شکل چرخدوز دوخته می شوند. روسری، یک تکه پارچه ساده است که دور گردن یا شانه‌ها و گاهی اوقات روی سر پیچیده می‌شود.

پیچیدن روسری دور شانه‌ها نه تنها شیک به نظر می‌رسد بلکه از پوست بازوها نیز در برابر برنزه شدن محافظت می‌کند. از آنجایی که روسری ها با استفاده از پارچه های مختلفی دوخته می شوند، برای فصول و مکان های مختلف نیز کاربرد دارند، در این بخش با انواع روسری مناسب با فضای پوشش خود آشنا میگردیم. پارچه ای که برای تولید روسری مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر جنس الیاف نخی، از نوع بافت پارچه نیز متاثر است. پارچه های تابستانی معمولا بافت باز با تراکم کمتری دارند و فاصله نخها در پارچه از هم زیاد است تا هوا از بین بافت پارچه گردش کند. پارچه های پاییزه، بافت متراکم تری دارند و البته این بافت متراکم باعث افزایش کیفیت پارچه می شود و از جا به جایی تار و پود پارچه جلوگیری می کند.

بوی حاصل از سوختن ابریشم طبیعی مانند بوی موی سوخته می‌باشد اما ابریشم مصنوعی مانند بوی کاغذ سوخته می‌دهد. پارچه روسری ابریشم اصل ظرافتی دارد که با یک امتحان ساده می‌توان آن را تشخیص داد. به طور مثال می‌توان پارچه ابریشم روسری را از یک حلقه کوچک مانند حلقه انگشتر عبور داد اگر به راحتی پارچه از حلقه رد شد یعنی ابریشم اصل می‌باشد اما اگر با فشردگی و کمی سختی عبور کرد ابریشم مصنوعی است. یک راه ساده دیگر که می‌توان روسری ابریشم اصل را تشخیص داد لمس پارچه می‌باشد. پارچه روسری ابریشم پس از کمی لمس کردن از خود گرما تولید می‌کند و باعث می‌شود کف دست شما گرم شود اما ابریشم مصنوعی این خاصیت را ندارد. بسیاری از افراد بین خرید روسری حریر و روسری ابریشم دو دل می شوند، اما توصیه ما به شما این است که حداقل یک روسری ابریشم در ست لباس های خود برای استایل های رسمی داشته باشید.

اما اگر به دنبال روسری برای یک مجلس خاص و ساعتی کوتاه می باشید می توانید از روسری های ابریشم و ساتن خریداری کرده و در چشم همگان بدرخشید. استفاده نکردن از رنگ مناسب و هماهنگ با دیگر لباس ها می تواند شما را نا زیبا نشان دهد و زیبای شما نیز بکاهد. این محصول برای افراد خاص پسند بسیار مناسب بوده و می تواند گزینه ای عالی محسوب گردد. برای تولید روسری لمه از پارچه های شاین دار استفاده می شود و پوشیدن آن جذابیت ویژه ای ایجاد خواهد کرد. برای شستشو این نوع روسری از آب با دمای پایین استفاده کرده و در هنگام اتوکشی از پارچه ای محافظ برای صدمه ندیدن بافت آن استفاده شود.

به ‌این‌ ترتیب از منظر کاربردی در کامل کردن پوشش هماهنگ خانم ‌ها انواع شال و روسری به ‌قرار زیر دسته ‌بندی می‌ شوند. همان ‌طور که می ‌بینید، خیلی ساده می ‌توانیم دسته ‌بندی ‌های گوناگون در آشنایی با انواع مدل شال و یا روسری را مطرح کنیم. در واقع یک مدل روسری می ‌تواند در هر کدام از این دسته‌ بندی ‌ها به شکل جداگانه ‌ای بررسی شود.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.