دور از بالاترین 10 المنت میله ای خطا

این سیمها در انتها به یکدیگر متصل شده و از سوی دیگر به یک ترمومتر اتصال دارند. هم چنین المنت های میله ای از جنس مواد الکتریکی ویژه ای ساخته شده اند که با این طراحی بار برق دوام بالایی پیدا می کند. المنت های ضد اسید : مخصوص گرم کردن وانهای آبکاری درسه نوع شیشه ای ، تیتانیوم ، استیل می باشد. شرکت مهسان سازه کاران یک واحد تولیدی میباشد که در زمینه تولید هیترهای الکتریکی و انواع المنت جهت مصارف خانگی فعالیت می نماید. جهت دریافت اطلاعات و قیمت فقط تماس بگیرید. با تماس با هر یک از شماره های مذکور می توانید در مورد سایر محصولات ما نیز مشاوره لازم را از همکاران و کارشناسان ما دریافت کنید. با پوشش های استیل ، تیتانیوم ، مس بسته به نوع کاربرد و کارایی که دارد تولید می شود. پوشش خارجی قوی می تواند این المنت را در برابر فشارهای فیزیکی بالا مقاوم کند. به دلیل قرار گرفتن یک سوپر آلیاژ نیکل کروم که به شکل یک فنر در داخل لوله شیشه ای می باشد به آن المنت شیشه ای می گویند، که شیشه آن باید از جنس بسیار مقاومی مانند پیرکس یا کوارتز باشد تا در دمای بالا مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به شرایطی که قرار است المنت مورد استفاده قرار بگیرد می توان آن را از جنس های مختلف ساخت. امروزه استفاده از المنت ها در بسیاری از صنعت های مختلف متداول شده که جهت اعمال حرارت مناسب در تغییرات شیمیایی، افزایش حرارت گازها و پیش گرم کردن در خط تولید از نوع المنت پرها ی استفاده می شود. المنت میله ای از دی اکسید سیلیسیوم ساخته شده و لایه ای از این عنصر مرکب سطح آنرا فراگرفته و مانع اکسید شدن می شود و در محدوده حرارتی ۱۴۰۰تا۱۸۰۰درجه سانتیگراد در سایزها و اشکال گوناگون قادر به کار می باشند . دیگر امتیاز ترموکوپلها، عملکرد خطی آنها در محدوده اندازهگیری است. محدودیت های دقت و دمای ترموکوپل نوع N همان ترموکوپل نوع K است.

از المنت فشنگی و Facebook The most را دریافت کنید

دامنه دمایی ترموکوپل نوع S بین 630 درجه سانتیگراد تا 1064 درجه سانتیگراد است. یکی از مهم ترین مزیت هایی که دستگاه المنت حرارتی صنعتی دارد، مقرون به صرفه بودن آن است. سیم شیلددار حالتی است که روی سیم های ترموکوبل روکشی کشیده شده است و اساسا از جنس آلیاژ منزیم فشرده شده می باشد و محافظ مناسبی برای ترموکوبل است. صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق با اتکا بر آخرین تکنولوژی روز دنیا و با الگوبرداری از نمونه های مطرح موفق به تولید محصولات درجه ۱ و پربازده شده که هر یک از آنها فروش بالایی را به خود اختصاص داده است . صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق با تجربه نزدیک به ۲۷ سال به عنوان بزرگ ترین تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی و تجهیزات مرغداری در خاورمیانه از بروز ترین سیستم ها و قطعات در مونتاژ و ساخت محصولات خود بهره گیری خرید المنت فشنگی می کند .

خرید المنت فشنگی

در محصولات قدیمی و نمونه های دست ساز دستگاه جوجه کشی از لامپ به منظور تامین گرمای تخم های نطفه دار استفاده میشود. با توجه به اینکه مواد اولیه سازنده المنت های فشنگی و سایر هیترهای حرارتی وارداتی هستند بنابراین کاهش یا افزایش نرخ ارز، بر قیمت تمام شده این المنت ها تاثیر گذار است و با توجه به نوسان شدید قیمت دلار در ایران، تغییر قیمت المنت ها بسیار زیاد است. همچنین امکان سفارش المنت میله ای از شهر های رشت، تبریز، گیلان، کرمان، شیراز، اصفهان، مشهد و سایر شهرهای دیگر نیز وجود دارد که سفارشها بهصورت تضمینی و در سریع ترین زمان ممکن بارگیری و ارسال میشود. ساختار استاندارد شامل المنت هایی میشود که اندازه و قطر و توان و سایر ویژگیهای آن مشخص است و بسیاری از افراد، المنت های با ساختار استاندارد نیاز دارند. المنت میله ای فین دار یا رادیاتوری یا پولک دار نوعی از المنت هستند که با پولک های آلومینیومی پوشیده شده اند و این پولک ها ( فین ) نقش مهمی در انتقال حرارت دارند و در حقیقت سرعت انتقال حرارت را به شدت افزایش می دهند.

المنت میله ای

چرا که این فلز مقاومت بالایی در این محیط ها از خود نشان می دهد. از ویژگی های بسیار مهمی که در مورد این سیم های نیمه هادی می توان ذکر کرد این است که دارای عمر طولانی تری هستند و گرمای یکنواختی را از خود ساطع می کنند. در نتیجه ، عناصر گرمایش المنت حرارتی یک جزء الکتریکی محکم را فراهم می کنند که وقتی جریان الکتریکی بزرگی از درون آن جریان می یابد ، گرما تولید می کند. ترموکوپل نوع N از Nicrosil و Nisil تشکیل شده است.

با افزایش سن ترموکوپل ها در فرآیندی، هادی های آنها می توانند به دلیل تغییرات شیمیایی و متالورژی ناشی از قرار گرفتن در معرض زیاد یا طولانی مدت در دمای بالا، همگنی را از دست دهند. مخصوصا حالتی که سیم مقاومت (سیم المنت) در آنها قرار میگیرد تفاوت دارند. این المنت ها درای نوسان قیمت هستند و هنگام خرید به کیفیت و برند آن توجه داشته باشید. هنگامی که ماده به نقطۀ ذوب یا فاز کریستالی شدن نزدیک میشود، امکان تغییر شکل ماده در مقایسه با حالت آن در دمای اتاق سادهتر است. با این کار عملیات جبران سازی اتصال سرد یا CJC قابل اجرا است. المنت های میله ای به طور معمول به صورت سفارشی تولید می شوند و در اشکال مختلف قابل تولید هستند. المنت میله ای : المنت های میله ای از پر مصرف ترین المنت های موجود در بازار میباشند. این محصول از نمونه های بهینه و مناسب در محصولات جوجه کشی می باشد که دستگاه های جوجه کشی صنعتی و هوشمند موجود در بازار از آن استفاده می نمایند. از جمله محصولات این واحد میتوان به المنتهای میله ای با روکش مس، آلومینیوم و استینلس استیل، المنتهای سرامیکی مخصوص بخاری های برقی در سایزهای متنوع، المنتهای مخصوص سماور و آبگرمکن و المنتهای صاف جهت مصارف عمومی اشاره کرد.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما