دوچرخه هوشمند و برقی Urtopia با وزن 14 کیلوگرم!

[ad_1]

فرارو- Urtopia به تازگی یک دوچرخه الکترونیکی جدید به نام Carbon E-Bike منتشر کرده است. این محصول دارای ویژگی های چشمگیر بسیاری است. این دوچرخه اسپرت و هوشمند از مواد درجه یک و با کیفیت ساخته شده است و وزن آن تنها 14 کیلوگرم است، زیرا تمام بدنه آن از فیبر کربن ساخته شده است.

به گزارش فرارو، Urtopia Carbon علاوه بر طراحی عالی، سرشار از فناوری است و Urtopia ادعا می کند که در صورت خرید دوچرخه های الکترونیکی دیگر، صدها دلار برای داشتن این ویژگی ها باید بپردازید. سیستم انتقال قدرت این دوچرخه از تسمه Carbon Drive Gates استفاده می کند که حرکت بی صدا را فراهم می کند. گیربکس این دوچرخه دارای سنسور گشتاور و پنج حالت قدرت (پدال، اکو، راحتی، اسپرت، توربو) است.

دوچرخه برقی Urtopia Carbon تنها 14 کیلوگرم وزن دارد!  // ویرایش

فرمان این دوچرخه دارای ویژگی های نوآورانه ای است که با راننده در تعامل است و Urtopia آن را Smartbar می نامد. این محصول از کنترل صوتی با هوش مصنوعی، GPS بلادرنگ، ادغام eSIM، نقشه برداری نقطه، پشتیبانی از به روز رسانی OTA پشتیبانی می کند. همچنین دارای ماژول های Wi-Fi، بلوتوث و 4G برای اتصال است. Urtopia Carbon دارای رادار داخلی و ژیروسکوپ برای ایمنی است. رادار به سرنشین خودرو هشدار می دهد و ژیروسکوپ دائماً فعالیت را زیر نظر دارد و در صورت هرگونه حرکت ناخواسته به فرد هشدار می دهد. برای امنیت بیشتر، دوچرخه دارای قفل اثر انگشت نیز می باشد.

دوچرخه برقی Urtopia Carbon تنها 14 کیلوگرم وزن دارد!  // ویرایش

حداکثر سرعت این دوچرخه برای نسخه آمریکایی 20 مایل در ساعت و برای اروپایی 16 مایل در ساعت است. انرژی این دوچرخه توسط یک باتری 360 وات ساعتی تامین می شود که در 2.5 ساعت شارژ می شود و با یک بار شارژ 80 مایل را طی می کند. در قسمت عقب و جلوی این دوچرخه چراغ هایی تعبیه شده است که توسط یک جفت چراغ به سمت ملخ به هم متصل می شوند. بسیاری از ویژگی های هوشمند این دوچرخه را می توان با برنامه ویژه Urtopia کنترل کرد که شامل ویژگی های بسیاری مانند ردیابی ضد سرقت، ناوبری، ضبط سفر، شبکه های اجتماعی و غیره است. نسخه آمریکایی این دوچرخه به قیمت 3000 یورو به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما