ساعت هوشمند گارمین با نمایشگر OLED و شارژ خورشیدی!

[ad_1]

فرارو-گارمین یکی از بهترین تولیدکنندگان ساعت هوشمند در بازار است و بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام از این ساعت هوشمند استفاده می کنند. به نظر می رسد این شرکت می خواهد عمر باتری ساعت های هوشمند پریمیوم خود مانند سری Garmin Venu را افزایش دهد.

به گزارش فرارو، گارمین به تازگی یک پتنت جدید ثبت کرده است. این پتنت به عنوان «ماژول‌های نمایش مجموعه انرژی» توصیف می‌شود که بین زیرپیکسل‌های نمایشگر ساعت هوشمند قرار دارند. این فناوری نمایشگر با روش فعلی نمایشگرهای گارمین پاور گلس در ساعت هایی مانند فونیکس و اینستینکت (که یک لایه فتوولتائیک بین نمایشگر حافظه پیکسلی (MIP) و پوشش شیشه ای قرار می دهد، متفاوت است.

ساعت هوشمند

گارمین در پتنت جدید خود به این نکته اشاره می‌کند که چگونه روش‌های مدرن می‌توانند کیفیت صفحه نمایش را کاهش دهند: «تلاش‌هایی برای تجهیز ساعت‌های هوشمند به پنل‌های خورشیدی نیمه‌شفاف، مانند استفاده از یک سلول خورشیدی منفرد در بالای نمایشگر، انجام شده است. با این حال، وجود چنین پوششی روی باتری خورشیدی باعث کاهش دید ماژول نمایشگر می شود. در اینجا ما به یک ماژول داخلی برای نمایش مجموعه انرژی برای جمع آوری انرژی خورشیدی بدون پنهان کردن نمایشگر نیاز داریم.

ساعت هوشمند

به نظر می رسد که این روش گارمین می تواند عمر باتری مدل های آینده Venu یا Epix را با حفظ حالت روشن نمایشگر بهبود بخشد (Vibrant رنگ های روشن و غنی را با حفظ کیفیت طبیعی ارائه می دهد). در حال حاضر ساعت هوشمند Garmin Venu 2 Plus با یک بار شارژ بیش از یک هفته کار می کند که در مقایسه با ساعت هوشمند Wear OS یا حتی WatchOS بسیار چشمگیر است. با این حال، در مقایسه با بیانیه گارمین مبنی بر اینکه ساعت هوشمند Fenix ​​7 Sapphire Solar Edition را می توان در 22 روز شارژ کرد، این مقدار هنوز ناچیز است.

گارمین ادعا می کند که از این فناوری می توان در دستگاه هایی غیر از ساعت های هوشمند نیز استفاده کرد. هنوز مشخص نیست که این ماژول‌های نمایشگر صرفه‌جویی در مصرف انرژی هنگام اعمال بر روی یک صفحه نمایش OLED چگونه خواهند بود. با این حال، ایده ساعت های هوشمند قوی تر همیشه ما را نگران می کند و امیدواریم که این پتنت نتیجه دهد.

منبع: androidcentral

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما