نسخه وب واتس اپ ایمن تر می شود

[ad_1]

فرارو-مدت کوتاهی پس از اینکه واتس اپ پشتیبانی همزمان از چندین دستگاه را در نسخه آزمایشی خود فعال کرد، یک افزونه مرورگر جدید به نام Code Verify را برای افزایش امنیت نسخه وب واتس اپ معرفی کرد. هدف از تأیید کد، اطمینان از امنیت نسخه وب WhatsApp و شکستن رمزگذاری است.

به گزارش فرارو، استفاده از این افزونه کار را برای هکرها برای به خطر انداختن داده ها یا حریم خصوصی پیام های رمزگذاری شده بسیار دشوار می کند. واتس‌اپ می‌گوید که با ارائه پشتیبانی از چندین دستگاه، تعداد لاگین‌های واتس‌اپ از طریق اینترنت به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است و به دلیل انعطاف‌پذیری پایین‌تر اپلیکیشن تحت وب WhatsApp، استفاده از Code Verify همان سطح امنیت را برای افراد بومی تضمین می‌کند. کاربر. برنامه برای ویندوز، iOS یا اندروید.

واتساپ

هیچ چیز جدیدی در روش های امنیتی پشتیبان کد تأیید وجود ندارد. این ویژگی تنها یک “کد هش” از کدهای در حال اجرا در مرورگر شما را با یک Cloudflare قابل اعتماد و ایمن مقایسه می کند. خودکار کردن این فرآیند درک و استفاده از آن را برای هر کسی بدون توجه به دانش فنی آسان می کند. پس از این بررسی، اگر همه چیز درست باشد، پلاگین با کمک چراغ راهنمایی به شما نشان می دهد که آیا مشکلی وجود دارد یا خیر. سبز به این معنی است که همه چیز خوب است، نارنجی به این معنی است که ممکن است نیاز به بازخوانی صفحه داشته باشید، یا اینکه یک افزونه مرورگر جداگانه دارید که در تأیید کد اختلال ایجاد می کند، و قرمز به معنای مشکل است. صفحه راهنمای WhatsApp به کاربر نشان می دهد که چگونه این مشکل را حل کند.

به گفته مادر واتس اپ، این افزونه قادر به خواندن یا دسترسی به پیام های شما نخواهد بود و هیچ یک از این داده ها به Cloudflare ارسال نمی شود. متا همچنین کد منبع Code Verify را در GitHub منتشر کرده است. این دری را برای سایر وب سایت ها باز می کند تا از ویژگی های امنیتی آن استفاده کنند. این افزونه هم اکنون برای مرورگرهای کروم و اج در دسترس است و نسخه ای از فایرفاکس نیز به زودی در دسترس خواهد بود. در بیانیه مطبوعاتی متا هیچ اشاره ای به نسخه سافاری نشده است، اما GitHub نشان می دهد که پشتیبانی همچنان ادامه دارد.

منبع: theverge

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما