قطار برقی جدید استرالیا با نیروی جاذبه – زومیت شارژ می شود

[ad_1]

رهبران شرکت معدن استرالیا قلعه آنها سعی دارند فعالیت های این شرکت را از نظر آلودگی های زیست محیطی به فعالیت های پاک تبدیل کنند. Fortescio چشم اندازی در این زمینه برای سال 2030 دارد. آنها با توسعه رویکردهای سبز در فعالیت های معدنی خود، نه تنها می خواهند شرکت خود را از نظر محیط زیست بهبود بخشند، بلکه می خواهند روش های زیست محیطی خود را به سایر شرکت ها نیز بفروشند.

Fortescue Future Ideas for Green Activities توسط یکی از شرکت های تابعه Fortescue Future Industries توسعه یافته است. این شرکت همچنین اخیرا یک شرکت خدمات مهندسی و فناوری به نام مهندسی پیشرفته ویلیامز را خریداری کرده است. چند روز پیش، هر دو شرکت اولین پروژه مشترک خود را اعلام کردند: یک ایده قطار برقی نیازی به شارژ با روش های مرسوم طراحی شده برای جابجایی بارهای سنگ آهن نیست. این قطار را تفسیر می کنند قطار بی نهایت یاد گرفته اند.

RS الیزابت گینزمدیر عامل Fortescue می گوید:

این قطار قدرت بی نهایتی دارد تا به عنوان کارآمدترین لوکوموتیو برقی با باتری در جهان شناخته شود. بازسازی برق در بخش‌های کوهستانی راه‌آهن، نیاز به نصب انرژی‌های تجدیدپذیر و زیرساخت‌های شارژ را از بین می‌برد و ایده قطارهای برقی روشی بسیار مقرون‌به‌صرفه برای استخراج سوخت دیزل از عملیات راه‌آهن شرکت ما و حذف گازهای گلخانه‌ای است. گازهای گلخانه ای را تبدیل می کند.

اگرچه جزئیات کمی در این مرحله از پروژه در دسترس است. اما به نظر می رسد مهندسان Fortescue تخمین های پایه ای از وجود مسیرهای سرریز کافی در هنگام حرکت قطارهای با بار کامل انجام داده اند. طبق محاسبات آنها می توان هزینه قطارهای بارگیری شده را در مسیرهای فرود پرداخت کرد. از طرفی در مسیر برگشت قطارها خالی و بسیار سبک تر می شوند. قطارهای سبک در مسیر بازگشت به معدن از برق تولید شده در مرحله خروج استفاده می کنند. بدون نیاز به شارژ مجدد از منابع خارجی

قطار الکتریکی Fortescue قطار بی پایان استرالیا

پروژه قطار بی پایان با هدف جایگزینی برخی یا احتمالاً تمام لوکوموتیوهای دیزلی Fortescue با قطارهای برقی با باتری با استفاده از ترمزهای احیا کننده خود انجام می شود.

همانطور که از توضیحات اولیه این شرکت مشخص است، پروژه جالبی از این دست داریم. باید منتظر اطلاعات دقیق تری از پروژه باشیم و در مراحل بعدی به برخی سوالات و ابهامات پاسخ دهیم. به عنوان مثال، یکی از سوالات کلیدی ممکن است این باشد که پارامترهای توپولوژیکی که قطار تحت آن به طور نامحدود در صحرای استرالیای غربی کار می کند چیست؟ آیا ایده قطار الکتریکی در مناطق مرطوب تر و اصطکاک کمتر نسبت به صحرای استرالیای غربی جواب می دهد؟ آیا این پروژه یک ایده خاص با شرایط مصرف خاص و یکباره و مختص این معادن است یا در عمل باید برای بازارهای گسترده تر و سایر شرکت های معدنی مشابه باز باشد؟ یک سوال مهم در مورد بهره وری پروژه در زمانی وجود دارد که به ناچار نیاز به شارژ منابع خارجی در فرآیند بارگیری و تخلیه داریم. آیا مکانیزم قطار برقی فوق می تواند بهره وری اقتصادی خود را حفظ کرده و در این موارد موثر واقع شود؟

مقاله مرتبط:

Fortscue Futures پروژه های زیادی در زمینه صنعت سبز دارد و به نظر می رسد هر روز ایده ها و پروژه های جدیدی به لیست آنها اضافه می شود. در ابتدای زمستان، اخباری در مورد تلاش های این شرکت برای راه اندازی اولین کشتی مبتنی بر آمونیاک جهان تا پایان سال 2022، و همچنین کامیون های معدنی مبتنی بر سلول های سوختی هیدروژنی و قطارهایی که با آمونیاک کار می کنند، منتشر شد.

این شرکت خود را به عنوان یک بازیگر بزرگ جهانی در تولید و توزیع هیدروژن سبز تثبیت کرده است. علاوه بر این، Fortescue ساخت کارخانه ای را در استرالیا آغاز کرده است که پس از راه اندازی می تواند ظرفیت تولید جهانی سلول ها را افزایش دهد. 2 بار افزایش دادن.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما