قیمت کبوتر چنده؟

[ad_1]

فرارو- فروش کبوتر فقط آغاز کار نیست. محل فعالیت آنها را می توان از کبوتربازان محلی جویا شد. آنها احتمالاً آدرس یک پرنده فروشی کوچک در منطقه شما را به شما می دهند که ممکن است آن را از دست داده باشید اما چیز زیادی متوجه آن نشده اید. بعد با رفتن به آنجا می بینید که چند نفر در مورد ویژگی ها و قیمت کبوتر بحث می کنند. یا پرنده ای به کبوترها غذا می فروشد. اما وضعیت کبوتر فروشی ها و کبوتر بازی ها در منطقه بریانک تهران به همین منوال است.

به گزارش فرارو، اما تعداد کبوتر فروشی های محله و شهر زیاد نیست. اما تعداد کبوترها یا به اعتبار آنها کبوتر بسیار بیشتر است. محل آنها مشخص است. آنها همیشه روی پشت بام خانه می ایستند و برای گله کبوترهایی که از راه رسیده اند سوت و سوت می زنند. برای آنها این پروازهای طولانی و قله های کبوتر مهم است.

بعضی ها واقعاً به پرواز کبوترها اهمیت نمی دهند. دسته دوم زیبایی کبوترها را در نظر می گیرند. بنابراین حضور آنها در خیابان ها محسوس نیست. بیشتر کبوترها در حیاط یا پشت بام خانه نگهداری می شوند. سر و صدا نمی کنند و بیشتر کبوترها را از روی علاقه پرورش می دهند.

اکنون برخی از این کبوتربازان در حال خرید و فروش پرندگان مورد علاقه خود در پلتفرم های معاملات آنلاین هستند. تعداد زیادی از آنها وجود دارد. تقریبا در تمام شهرهای ایران وجود دارند. کبوترهای زیادی تبلیغ کرده اند و قیمت های متفاوتی ارائه می دهند.

کبوترهایی که خرید و فروش می شوند از نژادهای مختلف هستند. اما بیشتر از نژاد امپراتوری سفید، هومر غول پیکر، کارنگی، ماندین، رانت، محله چینی شرقی، مکه و بخارا. اما کبوتربازان از اصطلاحات آنها برای جلب توجه مشتریان حرفه ای و آماتور خود استفاده می کنند. به عنوان مثال از کبوترهای پرش، ساعت های سنگین، نوک های کوچک و قناری، لکه های سرکه، جامپر، آسیاب بازی و غیره استفاده می کنند.

قیمت کبوتر چنده؟

بررسی آگهی ها نشان می دهد که کبوترها قیمت ثابتی ندارند. اما کبوترهایی که قدرت پرواز بیشتری دارند قیمت بیشتری دارند. هم زیبایی و هم نژاد برای این گروه مهم است و کمیاب بودن و خاص بودن کبوترها قیمت آنها را بالا می برد. یک کبوترفروش ساکن اهواز در این باره به ما می گوید.

او قیمت کبوتر آلمانی خود را 12 میلیون تومان تعیین کرد. این همچنین از هزینه بالای برخی از کبوترها محافظت می کند. می گوید کبوتری که نمی تواند پرواز کند گران نیست. اما وقتی یک کبوتر برای مدت طولانی پرواز می کند و به قله می رسد و با پای پیاده برنده مسابقه می شود، به هر قیمتی می تواند باشد.

از این کبوترخانه می پرسم گرو؟ یعنی نمک و امثال آنها، درسته؟ تایید می کند و توضیح می دهد که به طور کلی کبوتر ما در ایران محبوب است و قیمتی چند میلیونی دارد.

بعد می پرسم مثلا قیمت این کبوتر برنده چقدر است؟ او پاسخ می دهد که قیمت کبوترهای معمولی از 100000 تن تا 400000 تن است. اما کبوتری که برنده وثیقه می شود در مرحله اول قیمت آن به صاحبش بستگی دارد. حدود یک میلیون تومان. برخی افراد کبوترهای خود را تا 6 میلیون تن تخمین می زنند.

او همچنین توضیح می دهد که یک کبوترباز می تواند در مسابقه پیاده برنده شود. او سپس تأکید می کند که برنده شدن یک پیاده، یک کبوترباز را ترجیح می دهد. حتی کبوترهایش هم ارزش دارند.

سپس به توصیف خود و کبوترهایش می پردازد و می گوید کبوتر رضا را همه کبوترهای اهواز می شناسند. اگر از آنها بپرسید، در مورد گروه هایی که کبوترهای من را بردند، به شما می گویند. من یک کبوتر خوب را می شناسم و می دانم چگونه آن را مرتب کنم.

قیمت کبوتر چنده؟

هزینه پرورش کبوتر تا 15 میلیون تن!

قیمت ها برای کبوتربازانی که به نژاد و زیبایی اهمیت می دهند بالاتر است. آنها مجبورند هزینه بیشتری برای غذا و درمان خود بپردازند و هزینه بیشتری بپردازند. اما یک کبوتر اصیل در شیراز پرورش کبوتر حرفه ای را برای به دست آوردن یک گونه اصیل ترجیح می دهد.

میگه اگه حرفه ای نباشی کبوتر معمولی میگیری. اکثر مردم بر این باورند که رنگ های جذاب نشانه پرورش کبوتر است. اما آنها اشتباه می کنند. همه به یک اندازه فریب خورده اند. برای ملاقات با نژادپرستان باید حرفه ای باشید.

می پرسم قیمت کبوتر اصیل چقدر است؟ پرورش دهنده می گوید بستگی به نژاد کبوتر و تخم ریزی دارد. اما قیمت کبوتر اصیل از 300 هزار تن شروع و به 15 میلیون تن می رسد. البته ممکن است کبوترهای پرورشی گرانتر باشند که من اطلاعی ندارم.

البته آگهی فروش یک جفت کبوتر کلاغی صرب اتریشی را هم منتشر کرد. برای این کار 9 میلیون و 500 هزار تومان طلب کرد. وی در توضیح اعلامیه خود گفت: این دو کبوتر شش پا و وارداتی هستند. پلاک کوزوو نیز 34 سانتی متر طول دارد ماده جوان 2021 با تخم مرغ و جوجه درجه یک به فروش می رسد.

چند عدد تخم کبوتر؟

در آگهی تعداد زیادی تخم کبوتر وجود دارد. اکثر افرادی که آن را خریداری می کنند برای جوجه کشی نیستند. مثلا یکی از آگهی‌دهندگان ساکن آمل مازندران، هر تخم کبوتر را 3000 تومان می‌فروشد و می‌گوید خریداران یک تخم مرغ آبی را می‌برند تا بچه‌ها سریع‌تر صحبت کنند. برخی از فرزندانشان برای درمان لکنت دارند و تخم کبوتر را می برند.

با این حال، تخم کبوتر از 1500 تن شروع می شود و گاهی اوقات به 12000 تن می رسد. اما تخم کبوتر کمیاب گرانتر است و اغلب توسط پرورش دهندگان برای جوجه ریزی استفاده می شود.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما