افشای تصاویر جدیدترین مدل های گوشی های سری 9 ریلمی

[ad_1]

فرارو- به نظر می رسد برند Riley به دنبال عرضه چهارمین مدل از Riley 9 است. به تازگی رندری از پنل پشتی این مدل جدید به نام Realme 9 5G منتشر شده است.

به گزارش فرارو، Realme اخیراً Realme 9i، Realme 9 Pro 5G و Realme 9 Pro + 5G را در هند و سایر بازارها منتشر کرده است. اطلاعات جدید نشان می دهد که این شرکت احتمالاً روی Realme 9 5G کار می کند. Mukul Sharma، یکی از معتبرترین محققان فضای مجازی، اولین رندر این گوشی هوشمند را برای نمایش طراحی آن به اشتراک گذاشت.

تصاویر زنده Realme 9 5G اخیراً در پایگاه داده سایت گواهی FCC مشاهده شده است. این تصاویر نشان می دهد که Realme 9 5G مشابه Realme 8 5G سال گذشته است. اما اکنون رندر اخیرا منتشر شده توسط Mukul Sharma نشان می دهد که Realme 9 5G طراحی جدیدی خواهد داشت.

گوشی Realme 9 5G نشان داده شده دارای رنگ سفید گرادیان با ماژول دوربین مستطیلی است. همانطور که در تصویر مشخص است، این گوشی دارای دوربین سه گانه در پشت با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و فلاش LED است. به نظر می رسد دکمه پاور در لبه سمت راست دستگاه با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است. در سمت چپ کیس دکمه هایی برای افزایش و کاهش صدا تعبیه شده است.

افشای تصاویر جدیدترین مدل های گوشی های سری 9 ریلمی
اطلاعاتی در مورد ویژگی های Realme 9 5G هنوز منتشر نشده است. با این حال، شارما ادعا می کند که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه منتشر خواهد کرد. وی افزود که احتمالاً این گوشی در ماه جاری به طور رسمی در هند رونمایی خواهد شد.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که Realme 9 5G دارای ویژگی‌های مشابهی با نسخه قبلی خود یعنی Realme 8 5G است. با این حال به جای تراشه Dimensity 700 که در Realme 8 5G استفاده شده است، Realme 9 5G احتمالا به تراشه Dimensity 810 مجهز خواهد شد.انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD FHD + با فرکانس 90 هرتز باشد. انتظار می رود از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی و سیستم دوربین سه گانه شامل لنزهای 48 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی استفاده کند. این گوشی احتمالا به باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

Realme 9 5G حدود 15000 روپیه (حدود 200 دلار آمریکا) قیمت دارد. البته انتظار می رود که این گوشی در دو نسخه با حافظه های متفاوت و هر کدام با قیمت متفاوتی عرضه شود. نسخه اول احتمالاً دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه است و نسخه دوم احتمالاً دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه است. این گوشی احتمالا در رنگ هایی مانند Stargaze White، Supersonic Blue، Supersonic Black و Meteor Black در دسترس خواهد بود.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما