مقایسه آیپد ایر 2022 با ایر 2020 – زومیت

[ad_1]

دقایقی پیش اپل در کنفرانسی ویژه به نام Peek Performance از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. نسل جدید آیپد ایر از آن دسته محصولاتی است که حالا به لطف تجربه به روز رسانی های بزرگ، قصد دارد از زیر سایه آیپد پرو خارج شده و به یکی از جذاب ترین محصولات اپل تبدیل شود.

آی پد ایر 2020 این دستگاه دستخوش تغییرات اساسی در طراحی و ظاهر دستگاه شده است تا خود را به عنوان یک محصول برتر مانند سری Pro معرفی کند. علاوه بر تغییرات ظاهری، پردازنده قدرتمند A14 (در آن زمان قدرتمندترین پردازنده اپل پس از M1) نیز قدرت پردازش iPad Air را تا 40 درصد افزایش داد. علاوه بر این، دوربین 12 مگاپیکسلی، مشابه iPad Pro، و پشتیبانی از Apple Pencil – همه اینها نشان دهنده برنامه های گسترده اپل برای احیای iPad Air به عنوان یک تبلت قدرتمند و با کارایی بالا است.

آی پد ایر 2022 این آیپد که با نام آیپد ایر 5 شناخته می شود، از طراحی مشابه مدل قبلی خود استفاده می کند. اما در نسل جدید این تبلت، شاهد استفاده از تراشه قدرتمند M1‌ هستیم تا آن را به محصولی ایده‌آل حتی برای سخت‌گیرترین کاربران دنیای تبلت تبدیل کند. M1 همان تراشه ای است که در iPad 2021 استفاده شده است و حدود 50 درصد سریعتر از A15 Bionic و 60 درصد قدرتمندتر از A14 Bionic است.

آی پد ایر 2022

آیپد ایر نسل پنجم مجهز به یک ماژول 12 مگاپیکسلی در دوربین سلفی است که به فناوری Center Stage نیز مجهز شده است (با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشینی برای قرار دادن فرد در چت تصویری در مرکز قاب). ) دارای توانایی عالی برای انجام مکالمات و جلسات ویدیویی با کیفیت است. ماژول استفاده شده در دوربین اصلی هیچ تفاوتی با مدل نسل قبل ندارد.

بخش نمایشگر از مدل 10.9 اینچی با وضوح 2360 در 1640 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت استفاده می کند که می توان آن را همان مدل نسل قبل دانست. فقدان فناوری تبلیغاتی (نرخ تجدید 120 هرتز) در صفحه نمایش iPad Air 5 را می توان بزرگترین تفاوت بین آن و iPad Pro دانست.

نظر شما در مورد بهبود نسل جدید iPad Air چیست؟ آیا فکر می کنید این تغییرات برای تبدیل آیپد ایر به با ارزش ترین محصول حال حاضر دنیای تبلت ها کافی است؟

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما