کوتاه ترین پرواز تجاری بین المللی جهان

[ad_1]

فرارو- در این پرواز ده دقیقه ای هیچ سرویسی وجود ندارد. کلاس تجاری و سالن شامپاین ندارد. انتخاب غذا، اعم از گوشت گاو یا مرغ یا تماشای فیلم، یکی از این گزینه ها نیست. از ابتدای پرواز تا فرود هواپیما در باند تنها هشت دقیقه طول می کشد.

به گزارش فرارو به نقل از CNN; این پرواز بین جزایر آنگویلا و سنت مارتین در دریای کارائیب انجام می شود و کوتاه ترین پرواز تجاری بین المللی در جهان است. البته پروازهای کوتاه تری هم وجود دارند که تجاری محسوب نمی شوند، مانند پرواز از وستر به پاپا وستر در جزایر اورکنی اسکاتلند که تنها 90 ثانیه طول می کشد.

کوتاه ترین پرواز تجاری بین المللی جهان

آنگویلا یک قلمرو دریایی بریتانیا به طول 25.7 کیلومتر و عرض 5.6 کیلومتر، جزیره ای خشک و آهکی است. این منطقه مورد علاقه افراد مشهوری است که به دنبال مکانی آرام هستند. همسایه آن، سنت مارتین، تنها 4.5 مایل (7.2 کیلومتر) جنوب نزدیکترین نقطه است.

این جزیره به دو قسمت تقسیم می شود. قسمت شمالی جزیره مجموعه ای خارج از فرانسه است و قسمت جنوبی آن که سنت مارتین نام دارد بخشی از پادشاهی هلند است. فرودگاه بین المللی سنت مارتین به خودی خود به یک جاذبه توریستی تبدیل شده است، زیرا هواپیماهای مسافربری بر فراز ساحل پرواز می کنند تا در جزیره فرود بیایند و دوباره پرواز کنند.

کوتاه ترین پرواز تجاری بین المللی جهان

ویدئوهای متعددی از تلاش گردشگران برای ایستادن در انتهای باند در مقابل هواپیما در هنگام برخاستن آن در یوتیوب موجود است. با وجود هشدارهای صریح در مورد خطر صدمات جدی، بسیاری از گردشگران همچنان برای خودنمایی قدم برمی دارند، علیرغم اینکه در جولای 2017 این اقدام خطرناک منجر به مرگ یک زن شد.

کوتاه ترین پرواز تجاری بین المللی جهان

کاپیتان کارل اوری توماس از Anguilla Air Services، یکی از پنج شرکت هواپیمایی که پروازهای برنامه ریزی شده بین سنت مارتین و آنگویلا را ارائه می دهند، یکی از پنج خلبان این شرکت است. او می گوید برای جزیره کوچکی مانند آنگویلا پشتیبانی از خطوط هوایی بسیار مهم است.

کوتاه ترین پرواز تجاری بین المللی جهان

اکثر خانواده های آنگویلا به شدت به صنعت سفر برای حداقل یکی از اعضای خانواده خود متکی هستند. این پروازها همچنین برای حمل و نقل وسایل پزشکی، به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا، که دستگاه های تنفسی را حمل می کنند، استفاده می شود. توماس می گوید: «در طول شیوع ویروس کرونا، ما این تجهیزات را در صورت نیاز در اختیار بیمارستان قرار می دهیم.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما