ویژگی های گوشی مرموز OnePlus را فاش می کنیم

[ad_1]

فرارو- فرضیات جدیدی در مورد گوشی مرموز OnePlus ظاهر شده است. در جدیدترین افشاگری، مشخص شد که این گوشی جدید OnePlus از پردازنده جدید Dimensity 8100 استفاده خواهد کرد.

به گزارش فرارو، OnePlus اوایل ماه جاری گوشی OnePlus 10 Pro را به بازار چین معرفی کرد. انتظار می‌رود که سازنده چینی گوشی هوشمند OnePlus 10 Pro را در ماه مارس یا آوریل به بازارهای جهانی عرضه کند. اکنون اطلاعات جدید نشان می دهد که این شرکت در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی است که در آینده دارای تراشه Dimensity 8100 خواهد بود.اطلاعات کلیدی در مورد این گوشی مرموز توسط یک خبرچین فضای مجازی با نام مستعار Digital Chat Station فاش شده است.

ظاهراً OnePlus از تراشه Dimensity 8100 استفاده می کند و دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با سوراخ مرکزی در بالای نمایشگر است. پشت این گوشی نیز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 مجهز خواهد شد.

با مشخصات گوشی مرموز OnePlus آشنا شوید
گفته می شود این دستگاه به باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. این آشکارساز همچنین ادعا می کند که باتری دستگاه از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. سایر ویژگی های این گوشی همچنان در پرده ابهام باقی مانده است. برند دستگاه نیز ذکر نشده است. این احتمال وجود دارد که این دستگاه به عنوان گوشی سری وان پلاس 10 در چین عرضه شود.

از طرفی باید اضافه کرد که ظاهر این گوشی شبیه Realme GT Neo 3 است که گفته می شود از چیپست Dimensity 8100 استفاده می کند.گزارش ها حاکی از آن است که GT Neo 3 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED FHD + با سوراخ مرکزی است. در بالای نمایشگر نمایشگر این گوشی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی خواهد بود.

در مورد دوربین پشتی گوشی نیز می دانیم که دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر) خواهد بود. همچنین لنزهای 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی نیز در آن گنجانده شده است. این گوشی می تواند حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

انتظار می رود GT Neo 3 با دو نوع باتری مختلف وارد بازار شود. نسخه اول با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. این باتری احتمالا از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می کند. نسخه دیگری از دستگاه دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 80 وات است. در مورد نرم افزار این دستگاه نیز اضافه می کنیم که بر روی سیستم عامل اندروید 12 و رابط از پیش نصب شده Realme 3.0 اجرا می شود.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما