نمی‌خواهم آرزو کنم این زمان خیلی را روی لوازم یدکی سراتو صرف کنم. در مورد شما چطور؟

لوازم یدکی سراتو چینی کلاس بدنه خودروهای سراتو 2010 تولید شده کیا موتورز از نوع سدان و کلاس اتومبیل آنها C Segment می باشد. S300 مدلی از آریو Z300 یک خودرو سدان چینی میباشد که توسط شرکت سایپا در ایران مونتاژ می-گردد. سایپا محصولات متعددی دارد که برخی از آنها را خودش تولید میکند. اولین سری از محصولات کیا موتورز توسط شرکت اطلس خودرو وارد بازار کشور شد و پس از آن نیز واردات لوازم یدکی کیا به ایران توسط شرکت اطلس خودرو و بازرگانان بخش خصوصی صورت گرفت ، همچنین برخی از محصولات کیا موتورز مانند سراتو توسط گروه سایپا در داخل کشور نیز تولید می شود. اگر قرار باشد از یک قطعه جایگزین بیکیفیت و نامناسب استفاده کنید نهتنها عملکرد کل خودرو را در معرض آسیب قرار میدهید، بلکه به ریسک بزرگی برای جان سرنشینان هم دامن میزنید. جعبهی فرمان یکی از مهمترین قطعات یدکی خودرو است که نقش تعیین کنندهای در رانندگی با خودرو دارد، از جمله وظایف جعبهی فرمان خودرو هدایت و چرخش چرخهای خودرو است، به اصلاح به راننده کمک میکند تا فرمان را به هرجهتی که مدنظر اوست بچرخاند.

لوازم یدکی سراتو لیفان

تولیداتی که هم از نظر کیفیت و هم از نظر تنوع درصد رضایت زیادی برای مصرفکنندگان خود داشته است. همچنین در سراتو مونتاژی شاهد افت شدید کیفیت تریم داخلی چون صندلیها، رودریها و… گروههای تولیدی داخلی مثل سایپا از جمله برندهای مطرح داخلی است که تا امروز توانسته تولیدات متنوع و مختلفی داشته باشد. به طور کلی سعی کنید از برندهای نام آشنا خرید نمایید. برندهای فیلیپس و اسرام از جمله برندهای تولیدکننده این قطعه میباشند. زیرا عمر قطعه نو به یقین بیشتر از قطعه استوک می باشد و اختلاف قیمتی در واقع بخاطر کم بودن عمر آن قطعه است.بطور مثال یک قطعه جلوبندی همانند طبق که دارای بوش است در صورت استفاده قطعه نو براحتی تا 40 هزار کیلومتر بدون هیچ مشکلی جواب می دهد ولی قطعه استوک که معلوم نیست چقدر در خودروی قبلی استفاده شده است برای خودروی شما کار دهد. در کل در بیشتر خودروها استایل و طراحی بدنه خودرو، هویت آن خودرو و یا حتی هویت شرکت سازنده آن خودرو میباشد.

به این دلیل که قطعات یدکی کیا با استانداردهای مخصوص کیا طراحی و تولید شده اند و استفاده از این قطعات به طور حتم عملکرد خودرو را بهبود بخشیده و از آسیب رسیدن به لوازم یدکی دیگر جلوگیری میکند. کمپانی کیا موتورز با درآمد سالانه بالای 42 میلیارد دلار جز شرکت های ثروتمند و با ارزش جهانی میباشد که با تولید خودرو های با کیفیت و ساخت لوازم یدکی کیا برای این خودرو ها توانسته جایگاهی خوبی در عرصه جهانی داشته باشد . با استفاده از تیپاکس (ترمینال اتوبوس رانی-باربری های بین شهری-هواپیمایی) امکان ارسال لوازم یدکی به سراسر ایران وجود دارد و شما میتوانید همین حالا سفارش خود را ثبت کنید. قطعات جنیون پارت یا اصلی قطعاتی هستند که از نظر کیفیت و طراحی دقیقا مشابه قطعه اصلی هستند که تولید کننده خودرو در مراحل ساخت خودرو از آنها استفاده کرده است . با وجود اینکه کیا سراتو در نسل سوم به صورت وارداتی با مدل 2014 به بازار داخلی راه پیدا کرده بود شرکت سایپا با عقد قرارداد با کیا، مونتاژ نسل دوم را در دو نوع دستی 1.6 و اتومات 2000 هزار آغاز کرد و در سال 1398 به دلیل نبود قطعه تولید این خودرو متوقف شد.

قیمت روز لوازم یدکی سراتو

طراحی داخلی نسل جدید این ون به هیچوجه با نسل قبلی آن قابل مقایسه نبوده و حتی از هوندا اودیسه نیز، بسیار بهتر است؛ عملکرد خوب سیستم اطلاعات سرگرمی، تجهیزات بیشتر، فضای مناسب جهت نگهداری وسایل، و در مجموع ظاهر جذابتر کارنیوال نظر هر بینندهای را به سوی خود جلب میکند. در ادامه به تعدادی از پرفروشترین قطعات یدکی تیبا اشاره میکنیم. در ادامه به تعدادی از قطعات یدکی مشترک این دو مدل خودرو اشاره میکنیم. سایپا یدک نمایندگی خدمات پس از فروش خودروسازی سایپا است.

لوازم یدکی سراتو 5000

لذا در این محتوا قصد داریم به بررسی انواع لوازم یدکی سایپا و مؤلفههای خرید آن بپردازیم. سایت جنیون پارت براساس نیازمندیهای مالکان خودروهای کیا و هیوندای راهاندازی شده و هدف اصلی آن ارائه بهترین لوازم یدکی باکیفیت و قیمت مناسب به خریداران یا مکانیکها است. شرکت الماس پارت که سابقهای به مدت یک دهه در زمینه فروش خودروهای کیا و هیوندای دارد، هماکنون مدتی است که در زمینه فروش قطعات یدکی کیا اصفهان نیز وارد شده است. قطعات و لوازم یدکی کیا به دلیل اینکه به صورت وارداتی میباشند و باید قطعات این خودرو از آن سوی مرزا وارد ایران شود تا شما بتوانید خریداری کنید و همچنین قیمت ارز و دلار در کشور ایران دارای نوسانات بسیار میباشد ، شما نمیتوانید قیمت بسیار دقیقی لوازم یدکی کیا داشته باشید . کیا یکی دیگر از خودروهای نسل جدید وارداتی به حساب میآید. از سوی دیگر شواهدی در این زمینه وجود دارد که بعضاً در مراحل تشخیص کیفیت یا تعیین استاندارد و گمرک ها نیز بعضا با تبانی و رایزنی های مختلف این محصولات را به بازار کشورمان تزریق می کنند.

لوازم یدکی سراتو چگونه است

از آپشن های سراتو وارداتی میتوانیم به شش کیسه هوا،آینه های تاشونده برقی ،سامانه رهیاب ،نمایشگر هفت اینچی ،استارت بدون کلید،چراغ های اتوماتیک با تنظیم زاویه نور و… کاپوت ها نیز از این قاعده مستثنا نبوده و کاپوتهای وارداتی اصل با نمونههای مشابه تقلبی که در بازار موجود است کاملاً تفاوت دارند. با وجود مزایای سراتو اغلب در نمونههای مونتاژی این خودرو شاهد متریال بیکیفیت کابین، کیفیت پایین رنگ بدنه و استفاده از ترمزهای کاسهای در چرخهای عقب هستیم که باعث کاهش قدرت ترمزگیری میشود. در بین تمامی محصولات ایرانی، چینی و سایر نمونههای خارجی برندهایی هستند که معمولا خریداران رضایت بیشتری از آنها دارند. محصولات داخلی و خارجی بسیاری تولید می¬گردند که به مشتریها حق انتخاب میدهند.

جهت دریافت قیمت می توانید با لوازم یدکی ماشین خارجی در غرب تهران تماس بگیرید. فرقی نمیکند که مدل ماشین شما چه باشد. چه نکاتی را در زمان خرید لوازم یدکی سراتو ۲۰۱۵ در نظر داشته باشیم؟ در زیر لینک لوازم یدکی خودروهای ساخت شرکت سایپا را میتوانید مشاهده کنید. درنهایت؛ سال ۱۳۷۲ سایپا توانست با تولید اولین خودرو ایرانی؛ پراید، پرفروشترین محصول بازار را به نام خود کند. اما متاسفانه فریب خلاقیت تولید کنندگان آنها را میخورند. لنت ترمزجنیون پارت کیا، در واقع همان لنتهایی هستند که به سفارش شرکت کیاموتورز، توسط برخی تولید کنندگان معتبرو جهانی لنت ترمز، تولید شده است. لوازم یدکی کیا در تهران و دیگر شهرها و حتی کشورهای دیگر در دو نوع برند جنیون پارت و موبیس که جزو قطعات اصلی درجه یک و درجه دو محسوب میشوند به فروش میرسند و چون از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند برای باز بودن دست مشتری در خرید، قطعات وارداتی کیا نیز با برند وارداتی ماندو و وارداتی چین نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد. محصولات وارداتی اصل ازنظر کیفیت و ظاهر با قطعه فابریک ساخته شده توسط کارخانه برابری میکنند.

[arpw limit=”10″]

لوازم یدکی کیا سراتو را می خواهید؟

نمایندگی لوازم یدکی کیا سراتو به طور کلی سراتو وارداتی بیشتر از سراتو مونتاژی به فروش رفت و به دلیل کیفیت متریال، ایمنی و آپشنها طرفداران بیشتری به خود جذب کرد. در واقع هر کدام از مواردی که ذکر شدهاند خودشان سر گروه یک مجموعه هستند. در مواردی گفته می شود چون قطعات استوک از روی خودرو باز شده و اصلی شرکتی می باشد بهتر از قطعات تقلبی و نو که اصالت آن را نتوانیم تشخیص دهیم بهتر است. البته نکتهی مهم این است که خیلی از افراد نمیخواهند محصولات تقلبی بخرند. نسل سوم خودرو کیا اپتیما جزو زیبا ترین و معقول ترین خودرو های جهانی می باشد که توانسته خود را در دل مردم جا کند نسل سوم آنقدر خودرو کاملی بود که طراحان برای نسل چهارم خیلی تغییری در آن ایجاد نکردند و سعی کردند ظاهری که داشته را حفظ کنند. لوازم یدکی امروزه اهمیت زیادی در اتومبیل ها دارد و همین باعث می شود تا شما بدانید که تا چه اندازه می تواند در زندگی شما تاثیر داشته باشد و برای سلامت خودرو وجود آن ها الزامی است.

چه مواردی باعث ابطال گارانتی خودرو کیا سراتو می شود؟ حقیقتا باید گفت این مساله در مواردی کم بدین صورت می باشد ولی در اکثر قطعات بدین صورت نمی باشد . ولی موتور خودروهای کیا بسیار حساس بوده است به این صورت که اگر روغن موتور خودروهای کیا را به صورت نامرغوب و غیر اصلی تهیه کنید باعث افت شدید عملکرد موتور و خرابی قطعات موتوری خواهد شد. تامین کننده و وارد کننده قطعات لوازم یدکی و لوازم موتوری انواع لیفتراک های کوماتسو،کلارک،تویوتا،سپاهان،و… با پیشرفت تکنولوژی خودروسازی و دستیابی به فناوریهای پیشرفته مرتبط این صنعت شاهد این موضوع بودهایم که کاپوت خودروها در زمان وقوع تصادف از وارد آمدن ضربه به داخل اتاق خودرو جلوگیری کرده و در نتیجه آسیب وارده به سرنشینان خودرو را تا حد زیادی کاهش میدهد.

بعد از گذشت نزدیک به ۳۰ سال، پراید هنوز هم پرمصرفترین و محبوبترین خودرو جادهها و خیابانهای ایران است. سال ۱۳۵۳ این گروه تولیدی پیگیر توافق با شرکت رنوی فرانسوی برای تولید مدل رنو ۵ در ایران شدند و تلاش کردند جرقههای تولید این خودرو محبوب را بزنند. تفاوت ها می توان به برند سازنده یا همان شرکت تولید کننده، سایز نمایشگر، نوع تکنولوژی صفحه نمایش، تکنولوژی و فناوری به کار گرفته شده در ساخت اشاره کرد امروزه تلویزیون ها با صفحه نمایش کیولد (QLED) اولد (OLED) و ال ای دی (LED) در بازار موجود هستند. کاپوتهای اصل اندازهای استاندارد دارند و فاصله آنها با بدنه خودرو اندازه ای مشخص دارد. ظاهر غیر استاندارد سراتو مونتاژی با حذف 8 کیسه هوا ، دکمه جمع کردن آینهها، آینه فتوکرومیک، چراغ ترمزهای عقب و خروجی اگزوز که با ساختار استیل نمای پشتی سراتو را جذاب کرده بود باعث ضعف این خودرو شده است.

خرید لوازم یدکی سراتو کوپه

سراتو که توسط سایپا مونتاژ میشد فاقد برخی از آپشنها مهم از جمله ESP، ایربگهای جانبی و پرده ایی، آینه تاشو برقی،استارتر و ترمزهای دیسکی عقب میشد. تیپ دنده ای شامل: تهویه مطبوع دستی، تنظیم دستی صندلی ها، آینه های جانبی برقی فاقد گرمکن و تاشونده برقی، تودوزی پارچه ای و شیشه های برقی عقب و جلو که سطح رفاهی بسیار پایین و کمی محسوب می شود.البته نسخه آپشنال نیز با امکاناتی مانند: سانروف و تودوزی چرمی به بازار ارائه شد. این محصول در دو نوع ژل شستشوی صورت برای پوست های چرب و ژ شستشوی صورت برای پوست های معمولی و خشک قابل عرضه است. توجه به این کنید که قطعه سازی موبیس زیر نظر کمپانی kia motors میباشد که به صورت برند اصلی و درجه دو به مشتریان عرضه میشود .

شاهکار یدکتوزیع کلی و جزئی تمامی قطعات یدکی موتوری و بدنه پراید تیبا ریو سراتو قطعات کمیاب و نایاب به درخواست همکاران و مشتریان گرامی در کمترین زمان ارسال و در صورت تایید تسویه میگردد در کنار شما هستیم حتی در ایام تعطیل از اعتماد شما متشکریم . این شرکت قطعات اورجینال را صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان قرار میدهد. در ادامه به توضیح بیشتری در باب این شرکت و تولیدات و قطعات جانبی آن میپردازیم. لوازم یدکی سراتو با پاشش سوخت توسط انژکتور به درون سيلندر و سپس فشرده شدن آن توسط سوپاپ، شمع جرقه ايجاد نموده و باعث انفجار در محظه احتراق مي گردد. علاوه بر این کاپوتها ازنظر چگونگی باز شدن نیز با یکدیگر تفاوتهایی دارند. ازنظر طراحی، کاپوتها در طراحی کلی به یکدیگر شبیه بوده اما در عین شباهت با یکدیگر تفاوتهایی نیز دارند.

ازاین رو در صنعت خودروسازی طراحی درب موتور خودروها اهمیت فوق العادهای دارد. رنگ درب موتورها به طور مستقیم به رنگ خودرو ارتباط دارد. کاپوت یا همان درب موتور خودرو یکی از اصلی ترین لوازم یدکی کیا خودرو میباشد، که در بین افراد بیشتر با نام کاپوت شناخته شده است یکی از قطعات بدنه خودروها میباشد. با چند فروشنده تماس بگیرید و قبل از خرید خود در مورد قیمت لوازم یدکی خودرو مورد نیاز خود پرس و جو کنید. برای خرید قطعات جانبی یک سری پیش فرضها نیاز میباشد.

لوازم جانبی کیاموتورز – یکی از شرکتهای خودروسازی که در ایران طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است کیاموتورز است. به خودروی آنها وارد میشود از بیمه استفاده کنند. سایپا با تولید اولین مدل ژیان (سیتروئن دایان) در همان سالها وارد بازار شد و تا مدتها توانست بهواسطه همین خودرو تولیدی، قطب اصلی بازار ماشین ایران باشد و تا امروز هم با تولید محصولات مختلف، جایگاه خود را در بازار حفظ کرده است. شرکت کیا در سال 1973 توانست فعالیت رسمی خود را در تولید خودرو تاسیس نماید و رفته رفته همانند موتور سیکلت هایی که قبل از این تولید می کرد به موفقیت های زیادی دست یابد. توان چراغ خیابانی یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت انواع چراغ خیابانی، توان این نوع از محصولات روشنایی است. یکی از مهمترین مؤلفههای خرید، قیمت میباشد. کمپانی چانگان یکی از کمپانی های چینی است که سایپا آغاز به همکاری با آن نمود. نخستین ساخت کیا سراتو در سال 2003 بود که بعد از آن به دلیل استقبال زیاد در مدلهای متنوعی نیز تولید و عرضه شد. با پایان کار ساخت و دریافت قطعات اولیه برای ساخت اولین محصولات، تولید خودروها با نام گروه سایپاک از سال ۱۳۴۷ آغاز شد و اولین گروه کارگران در بخشهای مونتاژ، مکانیک و انبار خودرو این کارخانه مشغول شدند.

طراحی ناهمگن، داشبورد خشک و فقر امکانات رفاهی از نقاط ضعف ریو به حساب می آید. تا به حال 5 تیپ از این خودرو به بازار ارائه شده است که کامل ترین و گران قیمت ترین آن اتوماتیک می باشد.به تازگی نسخه G و S با طراحی جدید سپر و چراغ های جلو معرفی شده که چهره جذاب و شکیل تری نسبت به ساینا دارد. زانتیا به لطف طراحی ایتالیایی، استایل و تناسب خوب و چهره جذاب بهره مند است. حاصل این همکاری با استودیو مطرح برتونه چیزی نبود جز زانتیا.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما