همکاری سونی و هوندا برای تولید خودروهای برقی

[ad_1]

فرارو-سونی و هوندا قصد دارند یک شرکت جدید برای توسعه خودروهای الکتریکی ایجاد کنند. سرمایه گذاری هنوز کامل نشده است، اما دو شرکت تفاهم نامه امضا کرده اند. انتظار می رود شرکت جدید که هنوز نامش مشخص نشده است در سال جاری تاسیس شود و فروش اولین خودروی الکتریکی این دو شرکت برای سال 2025 برنامه ریزی شده است.

به گزارش فرارو، هوندا اولین مدل را عرضه خواهد کرد، سونی پلت فرم خدمات حمل و نقل را توسعه خواهد داد، و شرکت جدید وسایل نقلیه را توسعه، توسعه و به فروش خواهد رساند. نتیجه ترکیبی از تجربه هوندا در تولید و بازاریابی خودرو و همچنین توانایی های سونی در سنسورهای تصویر، مخابرات و سرگرمی است.

کنیچیرو یوشیدا، مدیر عامل سونی گفت: هدف سونی پر کردن جهان از احساسات از طریق خلاقیت و فناوری است. هوندا طی سال‌ها تجربه و دستاوردهای گسترده‌ای را در صنعت خودرو جمع‌آوری کرده و به پیشرفت خود در این زمینه ادامه می‌دهد. ما قصد داریم از طریق این مشارکت، تحرک را به فضایی احساسی تبدیل کنیم و حرکت را با امنیت، سرگرمی و سازگاری ترکیب کنیم.»

سونی

توشیهیرو مایب، مدیرعامل هوندا گفت: با رویکردی گسترده و جاه طلبانه برای ایجاد ارزش هایی که فراتر از انتظارات مشتری است، شرکت جدید در خط مقدم نوآوری، تکامل و تحرک در سراسر جهان قرار خواهد گرفت. ما این کار را با استفاده از آخرین فناوری و دانش هوندا و همچنین همراستایی دارایی های تکنولوژیکی هر دو شرکت با مسائل زیست محیطی و ایمنی انجام خواهیم داد. اگرچه سونی و هوندا شباهت های تاریخی و فرهنگی زیادی دارند، اما زمینه های دانش ما بسیار متفاوت است. من معتقدم که این اتحاد نقاط قوت دو شرکت ما را متحد می کند و فرصت های زیادی را برای پیشرفت باز می کند.

سونی مدتی است که قصد خود را برای ورود به دنیای خودرو اعلام کرده است، اما این اولین قدم ملموس سونی در صنعت خودرو است. در CES 2020، سونی یک خودروی مفهومی الکتریکی به نام Vision-S و در CES 2022 یا تغییراتی، Vision-S 02 را معرفی کرد. سپس سونی اعلام کرد که قصد دارد تا بهار 2022 شرکتی به نام Sony Mobility ایجاد کند. به نظر می رسد که همکاری جدید بین سونی و هوندا این ایده را مورد بحث قرار داده است.

منبع: theverge

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما