واتس اپ توانایی انجام نظرسنجی به صورت گروهی – زومیت را آزمایش می کند

[ad_1]

واتس اپ در حال حاضر در حال آزمایش تغییرات و ویژگی های جدید برای بهینه سازی پلت فرم خود است. به گزارش Phonearena، این پیام رسان ها در آخرین تلاش قصد دارند قابلیت انجام نظرسنجی در چت های گروهی را اضافه کنند. این قابلیت سالهاست که در اپلیکیشن تلگرام وجود دارد و در صورت اجرای موفقیت آمیز در نسخه بتا واتس اپ می تواند به نسخه پایدار منجر شود.

انجام نظرسنجی در چت های گروهی

انجام نظرسنجی یک راه عالی برای تعامل کاربران با یکدیگر است و به آنها اجازه می دهد تصمیم بگیرند یا نظرات اعضای گروه را بدانند. تلگرام یک اپلیکیشن پیام رسان محبوب است که مدت هاست از این قابلیت استفاده می کند و حالا واتس اپ تصمیم دارد این قابلیت را برای کاربران پلتفرم خود پیاده کند. به گفته وب سایت WABetaInfo، این ویژگی برای اولین بار در نسخه بتا 2.22.6.70 منتشر شد و هنوز در حال توسعه است.

نظرسنجی‌های واتس‌اپ فقط برای گروه‌ها در دسترس خواهد بود و مانند سایر پیام‌های این پلتفرم، پاسخ‌هایی که کاربران در نظرسنجی‌ها به اشتراک می‌گذارند رمزگذاری خواهند شد. این بدان معناست که فقط اعضای تیم به نظرسنجی و نتایج آن دسترسی دارند.

واتس اپ نظرسنجی را برای چت گروهی آزمایش می کند

با توجه به اسکرین شات های منتشر شده در وب سایت WABetaInfo، این قابلیت در یک رابط کاربری جدید با کادر متنی برای سوالات ایجاد شده است و همچنین دارای دکمه ایجاد نظرسنجی و دکمه لغو است.

این ویژگی هنوز در حال توسعه است و به طور کامل اجرا نشده است. بنابراین، هنوز مشخص نیست که محدودیت تعداد پاسخ ها چقدر خواهد بود، شرکت در نظرسنجی چقدر طول می کشد و یا حداکثر تعداد گزینه های نظرسنجی چقدر است. واتس اپ هنوز تاریخ انتشار رسمی این ویژگی را اعلام نکرده است و معمولا فقط کاربران بتا می توانند نحوه عملکرد آن را تا زمانی که همه باگ ها برطرف شوند، مشاهده کنند.

به دنبال پیام های WhatsApp بگردید

امکان انجام نظرسنجی در حال حاضر فقط برای نسخه iOS واتس اپ در دسترس است. اما این بدان معنا نیست که این ویژگی به سیستم عامل اندروید راه نخواهد یافت. در همین حال، واتس اپ در حال آزمایش ویژگی دیگری است که روند یافتن یک عبارت خاص را در این پلتفرم ساده می کند.

مقاله مرتبط:

حال کاربران برای جستجوی واتس اپ ابتدا باید صفحه مربوط به یک چت یا چت گروهی خاص را پیدا کنند و سپس با انتخاب منوی سه مورد عبارتی را در کادر جستجو وارد کنند. اکنون به نظر می رسد واتس اپ به کاربران راه آسان تری برای یافتن یک عبارت خاص در به روز رسانی های آینده ارائه می دهد.

واتس اپ قصد دارد میانبر جستجوی جدیدی را به نسخه بتای 2.226.3 اپلیکیشن اندروید خود اضافه کند که به شما امکان جستجو در صفحه اصلی این پلتفرم را می دهد و کاربر را از رفتن به گروه یا چت خاص بی نیاز می کند.

لازم به ذکر است که تمامی این ویژگی ها در ابتدا به صورت بتا در دسترس هستند و ممکن است پس از توسعه و قبل از انتشار رسمی تغییر کنند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما