وقتی حشرات از بین بروند چه چیزی جایگزین آنها می شود؟ – زومیت

[ad_1]

کاهش جمعیت حشرات می تواند اکوسیستم را مختل کند. دانشمندان در این فکر هستند که آیا ربات ها و پهپادها می توانند این شکاف را پر کنند. با این حال، اگر به اندازه کافی سریع عمل نکنیم و فروپاشی امپراطوری های کوچک حشرات باعث فروپاشی کل اکوسیستم شود، چه؟

با توجه به ماهیت نامتعادل جوامع، به راحتی می توان پیش بینی کرد که چگونه کاهش ذخایر مواد غذایی و کاهش جمعیت حیات وحش باعث رنج دائمی جوامع آسیب پذیر و فقیر می شود و کمبود منابع اولیه ممکن است منجر به درگیری شود.

در حال حاضر، برای پرداختن به مشکل کاهش جمعیت حشرات، منتظر پروژه‌هایی در مراحل اولیه هستیم: ایجاد گرده‌های اصلاح‌شده ژنتیکی مقاوم در برابر بیماری‌ها و مواد شیمیایی، یا ایجاد دستگاه‌هایی که گرده‌ها را به گیاهان رها می‌کنند تا به بارورسازی آنها کمک کند. .

دانشمندان دیگر در حال تقلید و بازتولید ظاهر و عملکرد حشرات هستند. محققان دانشگاه هاروارد ربات های کوچکی اختراع کرده اند که می توانند شنا کنند و بدون آسیب بر موانع غلبه کنند.

محققان هلندی با الهام از مگس‌های میوه و حرکت سریع بال‌های آن‌ها، اثری با بال‌های مایلار ساخته‌اند. مایلار ماده ای است که در تولید پتوهای فضایی استفاده می شود. ربات دانشگاه دلفت دلفت از دانشگاه صنعتی دلفت قادر به آویزان شدن و چرخش است و می تواند خیلی سریع در چند ثانیه به افراد برسد.

من خیلی خوشحالممحققی که روی این پروژه کار می کند می گوید که حتی قبل از شروع کار روی دلفی، او مجذوب چابکی و آگاهی فضایی حشرات بود. کار کاراساک جایگزین دقیقی برای مگس ها یا زنبورها نیست. با طول بال های آنها 33 سانتی متر، 55 برابر بزرگتر از مگس میوه هستند. همچنین مشکل حمل محموله های بزرگ گرده بدون از دست دادن قابلیت مانور وجود دارد.

پهپاد برای گرده افشانی گیاهان / پهپاد

شاید راه حل این مشکل ارتشی بزرگتر از هگزاکوپتر باشد. مانند ناوگان شرکت آمریکایی Drapcopter، باغ سیب را در سال 2018 در نیویورک به طور خودکار گرده افشانی کرد. شاید پاسخ یک بازوی روباتیک پیشرفته باشد که می تواند از دوربین ها، چرخ ها و هوش مصنوعی برای یافتن و گرده افشانی خستگی ناپذیر گیاهان استفاده کند.

به گفته یکی از کارشناسان برجسته، وزارت کشاورزی ایالات متحده بودجه یکی از این تلاش ها را تامین می کند. مانوج کرکی دانشگاه واشنگتن یک جایگزین واقعی برای فرآیند گرده افشانی طبیعی خواهد بود و حتی انتظار می رود که به همان اندازه موثر یا حتی کارآمدتر از گرده افشان های طبیعی مانند زنبورها باشد.

حشره شناسان از هر گونه پیشنهادی مبنی بر اینکه حشرات گرده افشان را می توان با فناوری مقایسه کرد متنفرند. دیو گلسون این زیست شناس اشاره می کند که زنبورها در گرده افشانی گل ها بسیار خوب عمل می کنند. زیرا حدود 120 میلیون سال است که مهارت های خود را کامل می کنند.

علاوه بر این، حدود 80 میلیون کندو در جهان وجود دارد که هر یک از آنها با ده ها هزار زنبور که به طور رایگان غذا می خورند و تولید مثل می کنند، پر شده است. “هزینه تعویض آنها با کار چقدر است؟” گلسون می پرسد. این خیلی متکبرانه است که فکر کنیم می‌توانیم آن را بهبود ببخشیم.»

وقتی به راه‌حل‌های فناوری فکر می‌کنیم، شاید بهتر باشد بیشتر به این فکر کنیم که چرا آنها تقاضا دارند. به عنوان مثال، اگر بخواهیم کشاورزی فشرده تری در مناطق کوچکتر انجام دهیم تا فضای بیشتری برای حیات وحش فراهم شود، رویکرد کشاورزی عمودی بر اساس محصولاتی است که در طول سال در انبارها و ظروف ذخیره شده و با استفاده از نور LED و هیدروپونیک ذخیره می شوند. استفاده از خاک و آفت کش ها احتمالاً با گرده افشان های روباتیک سازگارتر است.

حشرات به عنوان غذا / حشره

جوامع غربی ممکن است با مفهوم شهودی خوردن حشرات به عنوان راهی برای نجات آنها مبارزه کنند. مناطق وسیعی که ما به تنوع زیستی بیابانی تبدیل کرده ایم، اغلب حتی به طور مستقیم غذای مردم را تامین نمی کنند. یک سوم کل زمین های زراعی برای تولید علوفه برای دام استفاده می شود که خود یک چهارم زیستگاه غیر یخبندان زمین را اشغال می کند.

میلوما (لارو سوسک تیره) و جیرجیرک منابع بسیار خوبی از پروتئین هستند که می توانند در فضاهای محدود بزرگ تکثیر شوند، جایگزین های مخرب کمتری برای رژیم های غذایی سنتی غربی هستند و استرس مرتبط با فعالیت های کشاورزی کشنده حشرات مانند تغییرات آب و هوا و استفاده از مواد شیمیایی را کاهش می دهند. مواد و تخریب زمین کمک می کند.

آرنولد ونهویسحشره شناس هلندی که 20 گونه حشره را خورد. وی گفت: مشکلات زیست محیطی ناشی از خوردن حشرات بسیار کمتر است. آنها هم خوشمزه هستند. روزی زنبورهای رباتیک می توانند به ما در تغذیه کمک کنند و تغییر روش غذا خوردن می تواند به کند شدن روند نابودی بدن شگفت انگیز حیات روی زمین کمک کند.

معیارهای موفقیت در پیشگیری از بحران حشرات باید سخت‌گیرانه‌تر از آن چیزی باشد که برای حیوانات دیگر فکر می‌کنیم. زیرا بر خلاف حیواناتی مانند کرگدن سفید شمالی یا ببر بنگال، دیدن پایان آخرین حشرات برای ما آسان نیست.

مقالات مرتبط:

حشرات خواص شگفت انگیزی دارند. به عنوان مثال، زنبورهای گرده می توانند فوتبال بازی کنند و برای مراقبت از کندوهای جوان به رختخواب بروند و تجربیات خوب و بد را به خاطر بسپارند. سوسک ویولن شبیه ویولن است و از پهلو کاملا صاف دیده می شود. پروانه سلطنتی زیباست و طعم شهد گل ها را از طریق پاهای خود می چشد. ما همه حشرات را از دست نمی دهیم. ولی دیوید واگنر یک حشره شناس می گوید:

آینده زندگی جهانی بسیار ساده است. ما حشرات خواهیم داشت. اما ما گونه های بزرگ را از دست خواهیم داد. فرزندان ما دنیای کوچکتری خواهند داشت. این چیزی است که ما به آنها می دهیم.

مطالعات علمی اخیر نشان می دهد که کاهش جمعیت زنبورها باعث کاهش تولید محصولات مهم کشاورزی مانند سیب، زغال اخته و گیلاس شده است. پرندگان حشره خوار نه تنها در مزارع فرانسه، بلکه حتی در مناطق دورافتاده جنگل های بارانی آمازون در حال کاهش هستند. واگنر و همکارانش اخیراً اذعان کردند که جمعیت بسیاری از حشرات در سراسر جهان سالانه 1 تا 2 درصد کاهش می یابد و اگر این کار انجام نشود، مطمئناً این وضعیت وحشتناک می تواند بدتر شود.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما