ویژگی های تبلت مینی رله را فاش می کنیم!

[ad_1]

فرارو-سال گذشته، رایلی اولین تبلت خود را با نام Realme Pad معرفی کرد. در زمان عرضه، این شرکت تصمیمی برای ارتقای نسخه اندروید خود نداشته است. اما نارضایتی صاحبان این محصول در نهایت باعث شد تا رایلی تصمیم به انتشار اندروید 12 برای Realme Pad بگیرد.

به گزارش فرارو، این شرکت در حال حاضر روی یک نسخه کوچک از این تبلت کار می کند. خبرچین معروف OnLeaks برخی از ویژگی های این تبلت را فاش کرده است. این تبلت نسبتا جمع و جور دارای صفحه نمایش 8 اینچی بر اساس چیپست UNISOC T616 خواهد بود.

ویژگی های مینی تبلت رایلی را فاش می کنیم!  // ویرایش

Realme Pad mini دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه و باتری 6400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی است. این تبلت 7.6 میلی متر ضخامت دارد و یک ماژول دوربین با وضوح 8 مگاپیکسل در پشت دارد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز خواهد داشت. تصاویر منتشر شده از این تبلت تنها قسمت پشتی دستگاه را نشان می دهد و متاسفانه ارزیابی عملکرد پنل جلویی آن امکان پذیر نخواهد بود. در پشت دستگاه دوربین عقب و لوگوی شرکت و در سمت راست دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا قرار دارد.

مشخصات فنی Realme Pad mini
این تبلت دارای صفحه نمایش 8.7 اینچی LCD، پردازنده هشت هسته ای دو گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی 12 نانومتری UNISOC T616، Mali-G57 است و در دو پیکربندی 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت 64 گیگابایت ارائه می شود. از رم ارایه شده. حافظه این دستگاه با استفاده از microSD قابل افزایش است. این دستگاه دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است. گزینه 4G LTE برای این محصول اختیاری است. همچنین دارای دو باند Wi-Fi 802.11 ac (2.4 GHz / 5 GHz)، بلوتوث 5.0، GPS، GLONASS، USB 2.0 Type-C است.

ویژگی های مینی تبلت رایلی را فاش می کنیم!  // ویرایش

رایلی اولین تبلت خود را با نام Pad در اوایل سپتامبر معرفی کرد. پس از مدتی این دستگاه با قیمت 240 یورو در بازار اروپا عرضه شد. این دستگاه تنها در اروپا در نسخه ای با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. این تبلت همچنین بر پایه چیپست هشت هسته ای MediaTek Helio G80 با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز ساخته شده است. هر دو دوربین اصلی و جلو دارای وضوح 8 مگاپیکسل هستند. این دستگاه دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی IPS با وضوح 1200 در 2000 پیکسل و نسبت تصویر 5:3 است. این تبلت همچنین دارای چهار بلندگوی قدرتمند با پشتیبانی از Dolby Atmos و باتری 7100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی است.

منبع: gizchina

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما