مشاوره کنکور 1401 + مشاوره و برنامه ریزی خصوصی

شما با توجه به این که چه تیپ شخصیتی یا مزاجی را دارید، با راهنمایی مشاور کنکور تجربی (سایت بسیار توصیه شده) آویژه برنامه ریزی می کنید که چگونه درس بخوانید و در هر روز چند درس، یا هر درس را در چند روز هفته بخوانید. در این صورت از چند بار کاری جلوگیری می شود. در این سبک آموزش کنکور که برای اولین بار در ایران توسط موسسه حرف آخر اجراء شد ، کلیه منابع کنکور به صورت شهودی سازی و در قالب تصویرسازی و تکنولوژی انیمیشن تدریس می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه استفاده از خدمات مشاوره کنکور آنلاین و دریافت مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دبیرستان در ابتدا لازم است با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 مشاور برتر کنکور ایران بپردازیم و در پایان به معرفی ویژگی های یک مشاور حرفه ای و کاربلد کنکور بپردازیم. بدنسازی هم پارسال 1 سال رفت البته بدون هیچ دوره ای Antonio 03-16-2009, 03:23 دوست عزیز بـه یک سوال هم پاسخ دهید.

مشاور کنکور هنر

همه پدر و مادرها به دنبال این هستند که فرزندشان در یک رشته تحصیلی ایده آل که از نظر شغل و درآمد آینده تضمین شده است، درس بخوانند. به نظر می رسد نتایج تحقیق هوارد (1999) نشان می دهد که تسلط دومی بر اولی بیشتر به نتیجه خوب مداخله مربوط می شود. به همین دلیل در تابستان تلاش می شود که دروس تا حدود زیادی مرور شود و قبل از آزمون ها تست زنی انجام شود و تسلط بر دروس افزایش یابد. با سلام و درود، به دلیل تحصیل در دانشگاه آزاد، مجاز به شرکت در کنکور تا پیش از اتمام تحصیل مقطع کاردانی خود خواهید بود. به همین دلیل باید برای مقاطع مختلف سال هدف گذاری ها و شیوه مطالعه متناسب داشته باشید. سعی کنید همان درس هایی که داده می شود را به خوبی مطالعه کنید تا تسلط کافی به آن مباحث پیدا کنید. نه برنامه از برای پشرفت شما در همه زمینه هایی که برای موفقیت در کنکور لازم دارید. مشاور انتخاب رشته زمانی بهترین خواهد بود که باعث آرامش خیال شما بشود نه اینکه استرس انتخاب رشته را در شما چند برابر کند.

قبلاً روزانه چند ساعت درس می خواندید؟ هرچند مؤلف کتاب کنکور اتمی هنوز هم یکی از بهترین مشاورین کنکور کشور محسوب می شود و در کنکور سراسری نودو شش چند رتبه سه رقمی را روانه دانشگاههای خوب تهران کرده است اما انتظارات از این مشاور تحصیلی با تجربه بسیار بالاست و همگان منتظرند تا دیبازر با تغییر سبک کاری خود و فاصله گرفتن از مؤسسات تولیدکننده بسته های بی کیفیت آموزشی کنکور ، رتبه های بهتری در کنکور سراسری ارائه کند. کارشناسان معتقدند؛ رامین نیکخو همان اشتباهی را مرتکب شده است که سیدامیر دیبازر دچار آن شد و آنهم معرفی خود به عنوان مشاور تحصیلی یکی از مؤسسات تولیدکننده دی وی دی های آموزشی کنکور است. این می تواند برای شما شروعی برای کنکور باشد. یک مشاور خصوصی کنکور باید بتواند راه و چاه رسیدن به پیشرفت و موفقیت را به شما نشان دهد و در این راه همراه خوبی برایتان باشد. سلام استاد من دانشجوی مقطع کاردانی ام و یک ترم دیگه مونده تا فارغ التحصیل بشم و قصد دارم تو کنکور 1401 شرکت کنم. آقای ناصراسدی فارغ التحصیل دانشگاه تهران ؛ مشاور ارشد موسسه حرف آخر با تجربه و دلسوز و موفق در روش های کاربردی برنامه ریزی و سابقه کاری درخشان و رتبه پرور در کنکور سراسری 96و 97 و 98 و99 و 1400 سابقه مشاوره ویژه به عنوان پشتیبان ویژه در قلمچی و …

هراندازه هم که اطلاعات مشاور از لحاظ تئوری و آکادمیک بالا باشد نمی تواند جایگزین تجربه در این حوزه شود. همچنین اگر نمی توانید در خواندن برای کنکور به صورت مداوم درس بخوانید، پیشنهاد ما خواندن گروهی است. مثلاً اگر قبلاً زمان مطالعه شما زیاد نبوده و در حد روزی یکی دو ساعت بوده است، نمی توانید به یک باره این زمان را به ۷-۸ ساعت برسانید. در مشاوره کنکور تجربی با توجه به شرایطی که هر کس دارد، برای هر یک از بازه های زمانی گفته شده، برنامه زمانبندی مطالعه دروس برای موفقیت در کنکور تجربی فرق خواهد کرد. بهترین راه این است که کم کم به ساعات مطالعه خود اضافه کنید و با یک برنامه ریزی مناسب تا زمانی که فرصت مناسب برای موفقیت باقی مانده است، به میزان مطالعه مطلوب دست پیدا کنید. با بررسی این دروس که در جداول زیر آورده شده است، می توانیم دیدی کلی از مسیری که باید طی کنیم به دست بیاوریم و شروع به برنامه ریزی برای کنکور تجربی کنیم. این سرویس برای داوطلبین همچنین امکان جلو زدن، عقب زدن و یا مکث برنامه را درست مثل پخش کننده DVD فراهم می کند. مثلاً می توانید در حین امتحانات پایان ترم یا میان ترم، یکی دو روز را به مرور و خواندن درس اختصاص دهید و روزهای باقیمانده را به تست زنی بپردازید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما