کار از راه دور مفیدتر و سازنده تر از کار شخصی است

[ad_1]

بر اساس مطالعه ای در بریتانیا، برخلاف برخی گزارش های قبلی، بهره وری و بهره وری دورکاری بیشتر از محل کار یا اداره است.

به گزارش یورونیوز، اداره ملی آمار بریتانیا این داده ها را منتشر کرد و گفت که کار از خانه می تواند مفیدتر و مفیدتر از بازدید از دفتر یا محل کار باشد.

در یکی از مهمترین بخش های گزارش اداره ملی آمار بریتانیا آمده است که اکتبر تا دسامبر 2021، سه ماهه اول سال گذشته بود که تولید یا تولید سرانه 2.3 بالاتر از سطح قبل از اپیدمی کرونا بود. ٪. ثبت.

در ادامه این قسمت از گزارش آمده است که بازده و راندمان کار برای مدت زمان مشابه به ازای هر ساعت کار بالاتر از میانگین سال 2019 بوده است.

این یافته‌ها نشان می‌دهد که حتی با گسترش گسترده سویه جهش‌یافته omicron در بین خانواده‌ها، کار در خانه تأثیر قابل‌توجهی بر عنصر مهمی از بهره‌وری نداشته است.

نشنال پست کانادا در گزارش خود آن را «نوعی برآورد بر اساس تولید ناخالص داخلی بریتانیا و آخرین آمار بازار کار در این کشور» توصیف کرد و اشاره کرد که گزارش اداره ملی آمار بریتانیا ممکن است برخی از حقایق را از بین ببرد، اما خیر نتیجه گیری نهایی فقط بر این اساس است.

بارت ون آرچ، استاد تحقیقات بهره وری در دانشگاه منچستر در روزنامه دیلی میل، می گوید: «تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما یاد گرفته ایم که در خانه کار کنیم تا از افزایش بهره وری چشمگیر جلوگیری کنیم.

تعدادی از محققان کانادایی همچنین عملکرد کارمندانی را که پس از شیوع بیماری کووید به دورکاری روی آورده‌اند، مطالعه کرده‌اند.

یک مطالعه کانادایی که در آوریل سال گذشته منتشر شد، نشان داد که اکثر کارمندانی که به دورکاری روی آورده‌اند (حدود 90 درصد آنها) گفته‌اند که حداقل به اندازه قبل در خانه مؤثر هستند.

در این گزارش همچنین آمده است: «بیش از نیمی از کارمندان (58 درصد از آنها) گفتند که تقریباً مانند دفتر کار می کنند، در حالی که حدود یک سوم کارمندان (32 درصد آنها)» بر کار بیشتر در ساعت نسبت به قبل تاکید کردند. “.

بر اساس این گزارش، تنها 10 درصد از کارمندان مورد بررسی گفته اند که نسبت به قبل و زمانی که در دفتر یا محل کار بودند، کمتر در ساعت کار می کنند.

اگرچه کار از راه دور باعث افزایش بهره وری شده است، اما بر اساس تحقیقات انجام شده در بریتانیا و کانادا، برخی از کارشناسان معتقدند که می تواند فرسودگی شغلی، استرس و استرس عاطفی را افزایش دهد.

جانت کاندیدو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت مشاوره کاندیدو گفت: فکر نمی‌کنم شرکت‌ها بگویند، اکنون می‌توانید 10 ساعت در روز کار کنید، فکر می‌کنم آنها انتظار بهره‌وری بیشتری دارند.

تولید و بهره وری بر حسب ارزش افزوده ناخالص در گزارش اداره ملی آمار بریتانیا اندازه گیری می شود که از تخمین حجم کالاها و خدمات تولید شده برای مصرف نهایی در صنعت پس از تعدیل برای تأثیر تغییرات قیمت به دست آمده است.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما