کلید طراحی قالب وردپرس

خوانندگان معمولا پست های طولانی را دوست دارند و علاقه دارند یک مطلب را با جزئیات بیشتر مطالعه کنند. اگر شما قبلا از قالب های فارسی سازی شده وردپرس و یا قالب های رایگان وردپرس استفاده کرده باشید حتما از مشکلات آنها با خبر هستید و به همین دلیل در حال حاضر به دنبال طراح قالب وردپرس ایرانی هستید و بیشک از اهمین قالب وردپرس ایرانی و طراحی قالب وردپرس ایرانی با خبر هستید . بسته به نوع قالب ممکن است گزینه های سفارشی سازی بیشتری در دسترس داشته باشید. در این مقاله قصد دارم تا به معرفی روشهای مختلف بالا بردن سرعت سایت بپردازم که به کمک آنها میتوانید سرعت لود سایت خود را بالا ببرید.

قالب Page Builder Framework در کنار سرعت خوب ، نمایش سریع وریسپانسیو شده برای موبایل و تبلت دارد و نگرانی بسیاری از وب مستران را برای اکثر وب سایت ها از بین می برد. طبیعی است که هر یک از وب مستران و یا طراحین وبسایت با مشاهده دریایی از تنوع در افزونه ها و پلاگین ها و کاربردهای مختلفشان، برای نصب و استفاده از تمامی آن ها ترغیب شود.اما باید بدانیم که هر یک از این افزونه ها حکم اعضا و جوارح وبسایت ما را خواهند داشت و تجمیع آن ها کالبد وبسایت ما را شکل خواهد داد و به یار همیشگی آن تبدیل خواهند شد.اما در مقابل بسیاری از یان اعضا و جوارح برای مدت زمان کوتاه و یا کارایی موقتی قابل استفاده خواهند بودو اگر به بخش افزونه های وبسایت خود مراجعه کنید خواهید دید که با دیدن نام بعضی از انواع پلاگین ها، حتی علت نصب آن ها را هم به یاد نخواهید آورد.

با توجه به محبوبیت بالایی که وردپرس در میان وب مستران دارد، افزونه های زیادی برای مدیریت فاکتورهای مهم سایت توسعه دهندگان وردپرس ارائه شده است تا کار را برای وب مستران آسان تر سازند. این پلاگین به طور خودکار تمام صفحات را قالببندی میکند و با استفاده از ۶ قالب از پیشطراحی شده پستها را شخصیسازی میکند. اگر نیاز به مشاوره دارید، تیم وب پویا به شما کمک میکند که بهترین تصمیم را برای پیشرفت کارتان بگیرید. اگر برای ایجاد یک وب سایت وردپرس با ساخت سفارشی ( اختصاصی ) نیاز دارید، با تیم برنامه نویسی مجرب ما در artacode تماس بگیرید. متاسفانه قالب های زیادی هستند که کدگذاری ضعیفی دارند.این قالب ها روشهای استاندارد وردپرس را نادیده می گیرند و در نهایت باعث ایجاد تماس مستقیم با پایگاه داده یا درخواست های غیر ضروری در پایگاه داده می شوند. خیلی ها به دنبال قیمت طراحی سایت ارزان می باشند. عالی است این یک شاخص بسیار خوب برای آن است که کاربران علاقه زیادی به مشغولیت در سایت شما دارند.

به همین دلیل معمولا در دام افرادی می افتند که قالب های رایگان و یا نال شده را برای آن ها استفاده می کنند. در برگه توضیحات سفارش می توان گزینه ای قرار داد تا کاربران بسته به نیاز خود میزان سفارش خود را تایین کند. قالب های آماده مختلفی وجود دارد که افراد در هنگامی که سایت خود را راه اندازی می کنند می توانند با توجه به هدفی که دارند نوع قالب مورد نظر خود را انتخاب کنند و آن را روی هاست خود نصب کنند. چه چیزهایی در یک افزونه در سایت وردپرسی وارد می شود؟ در این آموزش ساده و کاربردی با ایجاد یک پلاگین ساده وردپرسی آشنا می شویم. نمونه کار ها در این افزونه با پاسخگویی و قالب های مختلف ارائه می شود تا کارکردن با اسلاید کشویی برای کاربران آسانتر شود.

این کار میتواند بازدید صفحات شما و زمانی که کاربران در سایت شما سپری میکنند را کاهش دهد. این بدان معنی است که بارگذاری صفحه اصلی شما، دسته بندی ها، تگ ها و صفحات آرشیو آهسته تر میشود. خیلی ساده تگ را هر جایی از مقاله که میخواهید به صفحه بعد منتقل شود اضافه کنید. از سوی دیگر تصاویر JPEG فرمتی فشرده دارند که اگر چه کیفیت تصویر مقداری کاهش میابد اما سایز آن نیز به وضوح کاهش میابد. تصاویر با فرمت اصلی اندازه بالایی دارند اما با استفاده از فرمت فایل یا فرمت های فشرده ای که در نرم افزار ویرایشگر خود انتخاب میکنید، میتوانید سایر تصاویر را تا 5 برابر کاهش دهید.

بنابراین بالا بودن تعداد هاست در یک سرور نشان از میزبانی چندین سایت را دارد که هر چه تعداد این سایتها کمتر باشد باعث میشود که منابع سرور که شامل رم، cpu و سایر موارد دیگر است در حد بالاتری برای هر هاست در نظر گرفته شود. مسئله افزایش سرعت سایت به قدری مهم است که برای برخی سایتها تنها تفاوت در یک ثانیه میتواند میلیونها تومان زیان بزند و یا از آن کسب درآمد کند. نسخه نرم افزاری با چند برنامه افزودنی ، ویژگی دیگر و امکان استفاده در سایت های نامحدود با 224 دلار به فروش می رسد. این فایل ها قالب و ظاهر محتوای سایت شما را تعیین می کنند. جهت دانستن جزئیات بیشتر این مطلب میتوانید راهنمای ما درمورد بهینه سازی تصاویر برای وب را مطالعه کنید. پس از نصب پلاگین کش و بهینه سازی تصاویر، متوجه افزایش سرعت سایت میشوید. برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات آرشیو، میتوانید سایتتان را طوری تنظیم کنید که بجای نمایش کل متن خلاصه ای از آن را نمایش دهد.

استفاده از CDN (Content Delivery Network )، میتواند سرعت بارگذاری صفحات را برای تمام بازدید کنندگان افزایش دهد. بازبینی های ارسال شده هر ویرایش محتوایی را که بی نهایت انجام می دهید ذخیره می کند ، که باعث می شود سرعت سایت شما کم شود. این محصول به روز رسانی خواهد داشت و با توجه به سوالات پرتکرار، ویدئوهای آموزشی جدید تولید خواهد شد و در اختیار دوستانی که این محصول را تهیه کرده اند قرار می گیرد. حتی اگر صاحب بزرگ ترین کمپانی های دنیا هم باشید، اگر کسب و کارتان را وارد دنیای دیجیتال نکنید به زودی نابود خواهید شد… پست های طولانی حتی در موتورهای جستجو نیز رتبه بالاتری دارند. افزایش سرعت وردپرس و به صورت کلی بالا بردن سرعت بارگذاری صفحات سایت موجب ایجاد تجربه کاربری بهتر برای کاربران شده و از آنجایی که افزایش تعداد صفحات بازدید شده به ازای هر کاربر باعث بهبود رتبه سئو سایت میشود به مرور زمان میتواند روی بالا بردن تعداد بازدید سایت و از همه مهمتر قرارگیری در نتایج بالاتر گوگل نقش اساسی داشته باشد.

قبل از اینکه به استفاده از این مراحل بپردازید بهتر است که به کمک ابزار آنالیز سرعت سایت مثل GTmetrix به بررسی سایت خود بپردازید و ببینید که پس از استفاده از این روشها چه تاثیر شگرفی در سرعت سایت به دست خواهید آورد. وردپرس بعنوان یک پروژه open source به خوبی در حال پیشرفت است و بطور منظم بروز رسانی میشود. ملاک در انتخاب یک افزونه سفارش طراحی پوسته وردپرس وردپرس چیست؟ انتخاب هاست مناسب برای سایت اولین قدمی است که باید برای بالا بردن سرعت لود سایت از آن استفاده کنید. آن هم در نسلی که سرعت اینترنتهای امروزی روزبهروز در حال افزایش است. توجه: کاربران عزیز افزونه Digits بصورت رایگان توسط تمامی پنل های پیامکی ارائه می شود و افزونه همراه قالب صرفا جهت نمایش سازگاری آن می باشد. همیشه تبلیغات رادیویی و تلویزیونی پرهزینه بوده و دیگر با وجود روش های مقرون به صرفه تر مردم کم تر به سراغ این روش های می روند.

به همین دلیل است که بیشتر افرادی که سایت شان توسط یک آزادکار طراحی شده از پشتیبانی ایشان مینالند. اسلایدر مشکل رایج دیگری در طراحی عناصر وب است که باعث آهسته شدن سرعت سایت میشود. قالب از طریق تست سرعت پینگدوم اجرا و بررسی کنید. برخی از قالب ها که از نظر ظاهری هم زیبا بنظر میرسند از کدگذاری ضعیفی برخوردار هستند و همین امر باعث میشود که سایت شما را کند کنند. این پلاگین به شما امکان ایجاد گالری های تصاویر زیبا با سرعت بارگذاری بالا را میدهد.

برای فعال کردن سفارشی سازی بیشتر طراحی اگر تجربه طراحی یا کدنویسی ندارید، بسیاری از قالب های وردپرس تعداد زیادی سفارشی سازی را ارائه می دهند تا به شما در ایجاد طراحی قالب وردپرس مناسب خود کمک کنند. با نصب این ویرایشگر متن، می توانید ادیتور پیشفرض وردپرس را به یک ادیتور قدرتمند تبدیل کنید و حتی بخش نظرات خود را نیز حرفه ای تر کنید. بنابراین لازم است هزینه بیشتری به شرکت خدمات دهنده میزبانی وب بدهید یا حتی ممکن است شرکت، سایت شما را بطور کامل ببندد حتی زمانیکه از سرویسی استفاده میکنید که دارای پهنای باند نامحدود است. حتی قالب هایی با کدگذاری خوب می توانند کد هایی را ایجاد کنند که تنها برای دریافت اطلاعات اولیه وبلاگ یا وبسایت شما با پایگاه داده تماس برقرار میکنند. هر سرور فایل های “static” که برای ساخت وب سایت شما استفاده می شود را ذخیره می کند. با این تفاسیر چطور برای انتخاب فرمت تصاویرمان تصمیم بگیریم.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما